  • 1. Data: 2012-01-11 04:30:54
    Temat: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    to ubeskie ścierwo podpisujące się ziggy
    naprawdę wabi się zygmunt Szczepanowski i mieszka
    gdzieś pod mostem w chicago
    mam namiar na to gówno i jak ktoś jest zainteresowany...

    Maciej

  • 2. Data: 2012-01-11 08:32:47
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: <MW>

    Użytkownik "tonieja" <t...@c...zsrr> napisał w wiadomości
    > to ubeskie ścierwo podpisujące się ziggy
    > naprawdę wabi się zygmunt Szczepanowski i mieszka
    > gdzieś pod mostem w chicago
    > mam namiar na to gówno i jak ktoś jest zainteresowany...

    W IPN jego akta maja oznaczenie: BU 001043/324 SZCZEPANOWSKI ZBIGNIEW
    MARIAN

    --
    MW

  • 3. Data: 2012-01-11 09:07:37
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-01-11 09:32, MW pisze:
    > Użytkownik "tonieja" <t...@c...zsrr> napisał w wiadomości
    >
    > W IPN jego akta maja oznaczenie: BU 001043/324 SZCZEPANOWSKI ZBIGNIEW
    > MARIAN

    Jeżeli gość zechce, to obaj macie przesrane.

  • 4. Data: 2012-01-11 10:13:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2012 10:07, Dawid pisze:

    > Jeżeli gość zechce, to obaj macie przesrane.

    Bo?

    PS: czy chodzi może o Zygmunta "Fantastę" Dariusza?

  • 5. Data: 2012-01-11 11:44:36
    Od: <MW>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

    >Jeżeli gość zechce, to obaj macie przesrane.

    W lokomotywowni w Skierniewicach?

    --
    MW

  • 6. Data: 2012-01-11 16:08:30
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "tonieja" <t...@c...zsrr> napisał w wiadomości
    > to ubeskie ?cierwo podpisuj?ce się ziggy
    > naprawdę wabi się zygmunt Szczepanowski i mieszka
    > gdzie? pod mostem w chicago
    > mam namiar na to gówno i jak kto? jest zainteresowany...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciej
    Te, miłośnik lustracji. Do kiedy? Dla wszystkich, czy tylko dla własnych
    doraźnych potrzeb?

  • 7. Data: 2012-01-11 16:36:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 10, 11:30 pm, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
    > to ubeskie cierwo podpisuj ce si ziggy
    > naprawd wabi si zygmunt Szczepanowski i mieszka
    > gdzie pod mostem w chicago
    > mam namiar na to g wno i jak kto jest zainteresowany...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciej

    Ja jestem zainteresowany i pewnie wielu innych z tej grupy.
    Zeby ci rura nie zmiekla, to nawet daje ci moje przyzwolenie na
    podanie tego namiaru.
    Mozesz nawet podac wszystkie informacje, jakiekolwiek znajdziesz na
    moj temat w teczkach IPN.
    ladnie by bylo, gdyby te informacje potwiedzil jakis nie anonimowy
    imbecyl, ale jesli cie na az taka odwage nie stac, to podawaj
    anonimowo.
    Dla grupowych mend internetowych twojego pokroju, podanie informacji o
    sobie samym, to prog nie do przekroczenia.
    Na tym sie konczy odwaga takich mend jak ty.
    Komuna pozostawila na wielu z was, wielkie pietno:
    kapusiow,
    https://encrypted.google.com/#sclient=psy-ab&hl=en&s
    ource=hp&q=kraj+kapusiow+&pbx=1&oq=kraj+kapusiow+&aq
    =f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=25250l30984l0l31297l14l1
    4l0l0l0l0l563l2690l0.11.2.5-1l14l0&bav=on.2,or.r_gc.
    r_pw.,cf.osb&fp=d6f4b804f9f84a38&biw=1145&bih=556

    zlodziei,
    https://encrypted.google.com/#sclient=psy-ab&hl=en&s
    ource=hp&q=kraj+zlodziei+&pbx=1&oq=kraj+zlodziei+&aq
    =f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=43953l50328l1l51047l18l8
    l9l0l0l0l438l1657l2.2.2.1.1l17l0&bav=on.2,or.r_gc.r_
    pw.,cf.osb&fp=d6f4b804f9f84a38&biw=1145&bih=556

    pijakow,
    https://encrypted.google.com/#sclient=psy-ab&hl=en&s
    ource=hp&q=kraj+pijakow+&pbx=1&oq=kraj+pijakow+&aq=f
    &aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=32641l36375l2l37156l17l9l8
    l0l0l1l578l2078l0.5.2.1.0.1l17l0&bav=on.2,or.r_gc.r_
    pw.,cf.osb&fp=d6f4b804f9f84a38&biw=1145&bih=556

    idiotow,
    https://encrypted.google.com/#sclient=psy-ab&hl=en&s
    ource=hp&q=kraj+idiotow+&pbx=1&oq=kraj+idiotow+&aq=f
    &aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=18469l23344l3l23578l16l8l8
    l0l0l0l329l1284l1.3.2.1l15l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,
    cf.osb&fp=d6f4b804f9f84a38&biw=1145&bih=556

    kretynow,
    https://encrypted.google.com/#sclient=psy-ab&hl=en&s
    ource=hp&q=kraj+kretynow+&pbx=1&oq=kraj+kretynow+&aq
    =f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=25906l30609l4l31375l17l7
    l9l0l0l0l250l938l1.5.1l16l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,c
    f.osb&fp=d6f4b804f9f84a38&biw=1145&bih=556

    itd, itp.

    ZD

  • 8. Data: 2012-01-11 18:51:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 11, 4:07 am, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    > W dniu 2012-01-11 09:32, MW pisze:> Użytkownik "tonieja" <t...@c...zsrr> napisał
    w wiadomości

    > Jeżeli gość zechce, to obaj macie przesrane.

    Jestem ponad takimi tepymi przyglupkami jak on i jemu podobni.

    Zeby jakiekolwiek akta mnie dotyczyly, to musialyby dotyczyc:
    Szczepanowski Zygmunt Marian, ur 02 lipca 1953 roku w Radomiu.
    zamieszkaly i zameldowany w Radomiu od 1953 do 1990 roku, z 4 letnia
    przerwa na czas pracy i zamieszkania w niemczech po 1977 roku.

    Jesli nawet takie akta by znalezli, to by sie z nich dowiedzieli jak
    olewalem komunistow.
    Dowiedzieli by sie dlaczego nie dostawalem podwyzek w pracy i dlaczego
    omijaly mnie ngrody podczas pracy w panstwowych firmach.
    Jesli nie sa az takimi przyglupami jakich tu rzna, to moze dotarloby
    do nich dlaczego zdecydowalem sie na dzialalnosc rzemieslnicza jako
    fotograf i jak bylem przez owczesne panstwo scigany jako prywaciarz.

    W aktach powinno byc, jak pierwszemu sekretarzowi partii w Radomiu
    odmowilem wstapienia do partii po tym, gdy dostalem mieszkanie z
    przydzialu wojewody, gdy wygralem konkurs na fotoreportera w Tygodniku
    Radomskim, w ktorej to redakcji przepracowalem prawie 8 lat.

    W calym srodowisku dziennikarskim w Radomiu - na kilkadzeiesiat osob -
    chyba tylko ja i jeszcze jeden mlody chlopak nie nalezelismy do
    partii.

    Nie mam sie czego wstydzic w swoim zyciorysie.
    Nie musze sie ukrywac pod pseudonimami i nickami.
    Tylko im wiekszy skurwysyn, tym bardziej boi sie ujawnienia kim jest w
    rzeczywistosci.

    Jak widac, wlasnie przedewszystkim takie skurwysyny staraja sie mi
    dokuczac i osmieszac.
    Skurwysynstwo polskie ma mocne korzenie i wielka tradycje.
    Nie dziwi mnie zbyt bardzo, ze takich pomiotow postkomuszych, bedzie
    sie znajdowalo jeszcze dlugo i w roznych srodowiskach.

    Zygmunt Marian Szczepamowski
    Urodzony 2 lipca 1953 roku w Radomiu.

  • 9. Data: 2012-01-11 18:54:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 11, 5:13 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Bo?
    >
    > PS: czy chodzi mo e o Zygmunta "Fantast " Dariusza?

    Tak kryminalisto, to wlasnie o mnie chodzi,

    ZD

  • 10. Data: 2012-01-11 19:10:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    wiadomościnews:jej3a0$d89$1@news.task.gda.pl...> to ubeskie ?cierwo podpisuj?ce się
    ziggy

    > Te, miłośnik lustracji. Do kiedy? Dla wszystkich, czy tylko dla własnych
    > doraźnych potrzeb?

    Przeciez latwo jest zauwazyc z kim masz do czynienia.

    Scierwa ukrywaja sie tu pod nickami.
    Scierwo zrobilo wielkie odkrycie jak ja sie nazywam.
    Scierwo nie wie, ze wiele razy pisalem swoje pelne namiary na tej
    grupie.
    Scierwo, nie jest w stanie ani mnie obrazic, ani osmieszyc.
    Scierwo zazwyczaj samo sie osmiesza gdy chce to uczynic ze mna.

    Zauwaz, co scierwo pisze o Czarku Dybowskim.
    Czarek narazil sie grupie, bo w dziedzinie fotografii zrobil cos
    konkretnego i zaznaczyl sie juz z tym na rynku polskim.
    Na tej grupie nie ma nikogo innego, kto maiby w fotografii dluzsze i
    wieksze doswiadczenie niz Czarek i ja.
    Absolutnie nie ma tez tu nikogo, kto mialby wieksze doswiadczenie w
    dziedzinie fotografii na amerykanskiej ziemi.
    To bardzo boli takich skurwysynow, ze komus sie cos udalo.
    Moje zawodowe marzenia zwiazane z fotografia, spelnily sie - tak w
    polsce jak i w ameryce,

    ZD