  • Data: 2012-12-22 18:58:14
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ponad 10 lat temu pół roku jeździłem bez prawka. Nie jeździłem w tym
    > czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez względu na to czy to
    > wylotówka czy nie, 50 to 50 jechałem.

    czyli wracamy do punktu wyjścia. Jeździć się przepisowo bez mandatów da,
    ale koledzy mają trudności z opanowaniem własnego organizmu? Jak wam się
    jakaś kobieta na ulicy podoba... potraficie się jakoś opanować?

    > Na kamerze mam full filmów z takich ich wojaży z co najmniej +20 +30 i
    > więcej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrętu w prawo, radiola bez
    > kogutów kierunek w lewo i myk myk LOL
    no to przestań marudzić tylko napisz nam ile mandatów dostali. JAk moja
    żona zapłaciła za pozostawienie auta na zakazie którego nie było,
    dostała mandat. 2 miesiące później 2 strażników którzy jej wypisali też
    dostali mandaty. U mojej żony to była tylko kwestia czasu. wszystko
    zgodnie z literą prawa.
    > Ale jak wiadomo, ograniczenia są dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma
    > się krótko za ryj trzymać, a jak przyjdzie potrzeba to doić ile wlezie w
    > imię ustanowionego złodziejskiego prawa, czego mamy przykład.
    NIE!!!!! Pomyślcie na litość Boską. czy Wasze stosunki z sąsiadem coś
    ogranicza? ktoś je reguluje? absolutnie bo co mu do tego? A na drogach?
    NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrąceń na pasach, jeden
    kierowca czyni krzywdę innym, a płaci za to.... społeczeństwo. Przede
    wszystkim kierowcy będą płacić mandaty, z których będzie utrzymywał się
    również rząd, ale w pierwszej kolejności, szpitale w których leczy się
    tych którzy nie chcą pracować, szkoły, gdzie dzieci muszą siedzieć a nie
    uczyć się i zus, który płaci ok 500USD emerytury naszym
    rodzicom/dziadkom, pomimo że odkładali na emeryturę mniej niż 1USD.

    Dopóki się to nie zmieni, będziemy LEmingami, których się doi z każdej
    strony. Przerwać to może chęć wzięcia na swoje plecki większej
    odpowiedzialności, a to przeciętnemu Polakowi nie grozi....

    ToMasz