  • Data: 2012-12-21 23:14:48
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2012 22:42, szufla pisze:
> [...]
    arobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

    > http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bar
    dzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,62
    3174.html

    > Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

    jedyne mądre myśl to ta, że jak zapłacimy mandaty to mnie wydamy w
    sklepach.
    JA rozumiem że płacenie mandatów to przykra sprawa. Ale do jasnej
    cholery, dlaczego WSZYSCY na tej grupie MUSZĄ płacić mandaty i jęczeć?
    nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To może
    pomyślcie, że jeśli WAS się zmusza abyście jeździli wolniej, to sprawca
    wypadku w którym ucierpi członek Waszej rodziny, jechał wolniej przez te
    zasrane fotoradary.....
    ToMasz