    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Thu, 7 Mar 2024 18:09:10 +0000

    On 06/03/2024 23:45, io wrote:

    > No właśnie nie jest oczywiste głównie z tego powodu, że firmy różnymi
    > rzeczami zajmują się i w efekcie pracownicy też różne kwalifikacje
    > posiadają.

    i co - ci którzy wytwarzali podkowy byli takimi debilami że wymarli, czy
    może sami zmienili fach? a skąd pracodawca ma wiedzieć, co będziesz
    chciał robić? aa, no tak - tobie trzeba to narzucić, bo idziesz do pracy
    odbębnić swoje 8 godzin a nie dla przyjemności..

    > Jednoosobową działalność prowadzić?

    twittera? raczej bez sensu

    > Niemniej jednak, jak firma nie robi szkoleń to pracownicy tracą
    > użyteczność na rynku pracy

    ale ktoś im broni się szkolić? naprawdę wolisz żeby pracodawca wysyłał
    cię na bezsensowne dla ciebie szkolenia za twoje pieniądze?
    Wiem, że zaraz wrzucisz wszystkie firmy do jednego worka 'pracodawca
    płaci jak najmniej i wykorzystuje pracownika' bo nigdy nie byłeś po
    drugiej stronie. Piotr jest doskonałym przykładem że tak nie jest i
    zapewniam cię że to nie jest wyjątek, a po prostu twoje wyimaginowane
    wyobrażenie pracodawcy prezesa opalającego się na malediwach (być może
    tacy są, choć obracając się wśród przedsiębiorców nie spotkałem)

    a i rozwiązania firmy są coraz gorsze.

    pozostaw tą decyzję pracodawcom. Każdy ma prawo zarządzać swoim budżetem
    (ty też możesz wziąć sprawy w swoje ręce!)

    > A twoja doba ile ma godzin i jak bardzo samotny jesteś?

    moja ma 24, twoja mniej? spotykasz się ze znajomymi codziennie, czy po
    prostu nie masz rodziny? może nie masz swojego hobby? Znam takich co to
    mówili 'po co ty tyle zapierdalasz' (wtedy tuż po przyjeździe chciałem
    kupić dom), ale myślałem że te czasy już minęły, bo nawet oni nagle
    zaczęli dorabiać w weekendy i mają mniej czasu na spotkania (nie pytałem
    ich już 'po co tyle zapierdalają', bo wiem, że się po prostu budżet
    przestał spinać)

    Lukasz