  • Data: 2024-03-08 01:01:07
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-07, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:
    > Ale to nie było tak, że na elektronikę szli ludzie od dawna
    > zdeterminowani. W mojej grupie (jak studiowałem) tylko kilka osób coś
    > tam sobie w domu lutowało.

    To czym się kierowali idąc? Rozsądną praca po?

    > O systemach ekspertowych to ja im opowiadałem.
    > W innej firmie to w sumie tylko zaprosili nas (chyba poszliśmy tam w
    > piątkę) na kawę, i opowiadali o swoich produktach, marketingowo, a nie
    > elektronicznie. Jak do kawy wyjmowali z lodówki jakieś ciastka to
    > pierwszy raz w życiu zobaczyliśmy folię spożywczą i się tym
    > zainteresowaliśmy. Wyszliśmy na przybyłych z dziczy :(

    Z dziczy nie z dziczy. Niektórych rzeczy się nie wie bo są elementem
    słaboeksponowanej codzienności. Trzeba by chyba siedzieć w jakiś
    serialach i obserwować co się dzieje poza pierwszym planem. Sam jak po
    raz pierwszy znalazłem się w kraju z urzędowym angielskim, zapytałem
    kolegę, Amerykanina zresztą, dlaczego nie otworzyc sobie konta w banku
    ATM skoro klarownie maja oni najwiecej bankomatów. Sporzał na mnie z
    takim wyrazem przerażenia na twarzy, że aż się sam zaniepokoiłem. I
    wcale mi nie pomogło, że miałem już wtedy kilkuletni staz wyjazdowy.

    --
    Marcin