  • Data: 2024-03-06 18:48:02
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-03-06 o 17:29, ddddddddddd pisze:

    > Niedawno wymyśliłem pierwszą aplikację, którą chcę wypuścić na rynek

    Programowanie może za jakiś czas być jedynym co mała firma będzie mogła
    robić, dopóki i tego nie obwarują jakimiś dyrektywami, normami itp.
    Chyba, że wcześniej AI się tym zajmie.

    > już w Polsce większy
    > sens dla mnie miało działanie jako podwykonawca dla większych firm -
    > więc odpada mi sporo papierkowej roboty i mogę się skupić na
    > optymalizowaniu samej pracy,

    Jak zaczynaliśmy w 88r biurokracja była znacznie mniejsza. Od tamtej
    pory ciągle wzrasta - kojarzy mi się gotowanie żaby.
    Gdyby tak wszyscy przedsiębiorcy zrobili sobie rok urlopu z powodu
    biurokracji to może (ale tylko może) politycy by coś zauważyli.

    a po drugie - jestem jednym z nielicznych
    > szczęściarzy, którzy pracują z żoną (realnie, nie tylko na papierze).

    Kiedyś dawno, w starym, przedwojennym domu się zastanawiałem jak by tu
    się zabrać do rozwalenia kuchennego pieca kaflowego. Się zdenerwowała,
    że to tyle trwa i któregoś dnia po powrocie z pracy zastałem stertę
    gruzu na środku kuchni.
    I zgadnij kto zaprojektował ostatnią wersję płytki DSM-51 :) .
    P.G.