  • Data: 2009-04-15 08:55:53
    Temat: Re: Zwiększenie zasięgu ...
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bocian" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b6d0b76f-b850-4df0-8c5d-6dcd69d9f0fe@f19g2000yq
    h.googlegroups.com...
    Witam,
    mam taki prosty nadajnik i odbiornik na 433Mhz. Ustrojstwo zasilane z
    bateryjki 12V. Zasięg marny bo koło 5m.
    Jak w dosyć tani i prosty sposób zwiększyć zasięg? Chodzi mi o
    uzyskanie stabilnego ok. 50m. Antenka do nadajnika wystarczy? Gdzie
    taką antenkę najlepiej kupić? Liczą się też troszkę wymiary i
    względnie elegancki wygląd.

    Pozdrawiam,

    --
    Marcin

    Drogi kolego, to jest grupa, na której spotykają się elektronicy, a nie
    wróżbici.
    Nie podałeś żadnej użytecznej informacji.
    Nie wiemy jak wygląda schemat.
    Nie wiemy jakiej anteny teraz uzywasz.
    Napisz coś więcej, to na pewno ktoś Ci pomoże.
    pozdrawiam,
    Andrzej