  • Data: 2009-05-01 19:19:49
    Temat: Re: Zuzycie energii a proekologiczne nawolywania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jasne - pod szkołą psami szczuli i nie mogłeś się nauczyć, biedaku...

    ok
    absolutnie nie to miałem na mysli.
    Po prostu troche czepiasz sie słówek, gdybys rzeczywiscie chciał pomóc
    odpowiedziec, to jestem pewien ze bez problemu zrozumiałes to o czym mowie.
    Jak widac jednak - nie prowadzisz tej rozmowy w tym celu, czyzbys trollował
    odrobinke?
    Niemniej nie ma to wiekszego znaczenia - potwierdziłem fakt który pokazuje
    mój miernik - ladowarka wiszaca sobie w gniazdku zuzywa tak mało pradu ze
    nie ma co sie nia przejmowac.

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw