  • Data: 2009-05-02 10:53:17
    Temat: Re: Zuzycie energii a proekologiczne nawolywania
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 May 2009 12:41:26 +0200, Piotr Gałka wrote:
    >Gdy byłem dzieckiem przed każdym wyjazdem na wakacje rodzice (dla
    >bezpieczeństwa) zakręcali wodę, gaz i wyłączali prąd. Może dlatego mam

    I dobrze robili - ostatnio mi pekl wezyk miedzy sciana a spluczka w
    toalecie. Oplot metalowy chyba woda strawila, plastik nie wytrzymal.

    Dobrze ze w domu bylem. Choc jak ktos ma pecha to mu i zawor glowny
    peknie :-)

    >przekonanie, że każde urządzenie włączone do sieci (nawet w trybie czuwania)
    >może w (nadzwyczaj) niesprzyjających okolicznościach stać się źródłem pożaru
    >dlatego organizując sobie w domu (z 10 lat temu) stanowisko komputerowe

    Musze przyznac ze ten sprzet dobrze zrobiony i od czasow Rubinow nie
    slychac o zaplonie. Choc ryzyko oczywiscie jest.

    >A w pracy (zarówno w poprzednim, wynajmowanym pomieszczeniu jak i obecnym,
    >własnym) zainstalowaliśmy główny wyłącznik i zawsze go wyłączamy.

    A mnie sie tam w pewnym momencie przestalo chciec wylaczac komputer.
    Tyle roznych programow otwartych - za dlugo zamykac, za dlugo
    otwierac.

    ALe w kwestii oszczedzania to jest jeszcze jedna sprawa - bedziesz
    wyciagal ladowarke zeby oszczedzic cwierc wata, zuzyjesz listwe za
    40zl :-)

    Wlasnie trafilem na listwe z osobnymi wylacznikami ..

    J.