  • Data: 2014-09-16 19:59:52
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik aL b...@w...pl ...

    > Zazwyczaj producent określa wprost czas trwania gwarancji.
    > Nokia ma to na swojej stronie, nie sprawdzałem na stronach innych
    > producentów.
    > http://www.nokia.com/pl-pl/pomoc/ograniczona-gwaranc
    ja-producenta/

    No własnie. Cos sobie wspomnieli w swojej gwarancji ze nie ponoszą
    odpowiedzialnosci z tytułu spadku pojemnosci bateri. Ale to w gwarancji.
    czy to jest jednocesnie opis produktu?
    No i co to za okreslenie - spadek naładowania w wyniku uzytkowania.
    Ale jaki spadek?
    Czy jezeli po miesiacu pojemnosc spadnie o połowe to bedzie ok?
    W koncu napisali ze bedzie spadac...

    :) Super.