eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZuzcie sondy lambda › Re: Zuzcie sondy lambda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tmek" <T...@d...ek>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <50c3ca85$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
    <hbzjbf2rbdft$.1sefk9aau9ucq.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Zuzcie sondy lambda
    Date: Sun, 9 Dec 2012 03:17:07 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 121208-1, 2012-12-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 32
    Message-ID: <50c3f499$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.147.244
    X-Trace: 1355019417 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1214 83.28.147.244:4382
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475384
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości
    news:hbzjbf2rbdft$.1sefk9aau9ucq.dlg@40tude.net...
    > Sama czułość jako taka chyba nie - chociaż jak obudowę sondy uszczelni
    > nagar czy coś, to pewnie po prostu zaczyna mierzyć nie to co powinna.
    > Ale wydaje mi się że zmienia się jej wydajność jako ogniwa
    > elektrochemicznego - czyli z czasem ECU możę dostawać coraz słabsze
    > sygnały.

    Dobra. Nocny research.
    Materialy nie ojczyste wspominaja jedynie o degradacji sondy spowodowanej
    zanieczyszczeniami.
    Moga pochodzic z paliwa, wszystkiego co dostaje sie do silnik i jest przez
    niego spalone lub nie, plyn chlodniczy olej itp.

    Degradacja objawia sie wolniejsza reakcja w czasie na to co w wydechu
    plynie, tylko dlatego bo koncowka jest usyfiona oblepia powierzchnie sondy.
    Wspomina sie tez o dwutlenku krzemu ktory moze sie zeszklic sie na czujniku
    i jest to raczej trwale zabrudzenie(?)
    Przy wolniejszej reakcji okres zmian detektora nie nadaza za ecu i srednio
    wychodzi wiecej paliwa. Tyle oficjalne mateialy.

    Zrodla mniej oficjalne spoza grupy producentow i sprzdawcow mowia o tym, ze
    puki sonda dziala to dziala. Jak dziala slabiej to jest brudna i wystarczy
    ja oczyscic i umyc. Jesli nie jest mechanicznie popsuta bedzie funkcjonowac.
    A zakaldana zywotnosc ma nakrecac sprzedaz.

    Nigdzie natomiast nie trafilem na opis mniejszej wydajnosci napieciowej.

    pzdr
    Tmek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: