  • 41. Data: 2012-11-04 21:24:32
    Temat: Re: Zrzut ekranu w Androidzie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.7309133143726482041@news.neostrada.pl

    > A od kiedy u Ciebie takie autorefleksje o sobie?
    > Chociaż lepiej późno niż wcale :-).

    Przyznaj Mareczku że wykazałeś się brakiem wyobraźni
    w swoim komentarzu wyśmiewającym bardzo dobrze
    zaimplementowany sposób na zrzut ekranu w iPhone.

  • 42. Data: 2012-11-04 21:44:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Nov 2012 14:24:32 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Przyznaj Mareczku że wykazałeś się brakiem wyobraźni
    > w swoim komentarzu wyśmiewającym bardzo dobrze

    Gdzie ja coś wysmialem??

    --
    Marek

  • 43. Data: 2012-11-04 21:50:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Gdzie ja coś wysmialem??

    Tam.

  • 44. Data: 2012-11-06 18:38:32
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    > szkopół (...)
    > Nie mam Siri.

    Siri to cos na wzór słownika ortograficznego?

    JS

  • 45. Data: 2012-11-06 18:55:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ianus" napisał w wiadomości

    >Siri to cos na wzór słownika ortograficznego?

    Krawaty wiaze, usuwa ciaze ... ciekawe co odpowie na:
    how do you spell szkopuł (in polish) :-)

    J.

  • 46. Data: 2012-11-06 19:53:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

> [...]

    Co nie przeszkodziło Ci udowadniać wszystkim rok temu, jakie to Siri jest
    zajebiste i najlepsze. Zresztą, nie raz i nie dwa razy udowodniłeś, że pieprzysz
    głupoty o rzeczach, które tylko mogłeś polizać na LCD monitora, a uważasz się za
    inżyniera programistę. Chyba od Lego.

  • 47. Data: 2012-11-07 00:45:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Co nie przeszkodziło Ci udowadniać wszystkim rok temu,
    > jakie to Siri jest zajebiste i najlepsze.

    Nie pisałem nigdzie o implementacji tylko o koncepcji.
    Przyznaj że analiza potocznej mowy z wyłapywaniem
    w przypadkowych miejscach kluczowych słów jest
    różna co do metody w porównaniu z innymi tego typu
    systemami wymagającymi konkretnej składni...
    To chwaliłem a nie zdolność rozpoznawania różnych
    akcentów czy narowodej wymowy.

    > Zresztą, nie raz i nie dwa razy udowodniłeś, że pieprzysz głupoty o
    > rzeczach, które tylko mogłeś polizać na LCD
    > monitora, a uważasz się za inżyniera programistę. Chyba od Lego.

    A... tu Cię boli... zazdrościsz mi zawodu??? :-)
    Tomuś ma kompleks braku wykształcenia?

  • 48. Data: 2012-11-07 22:30:57
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nie pisałem nigdzie o implementacji tylko o koncepcji.

    Wychwalałeś wszystkie "zalety" Siri nie mając zielonego pojęcia, że to kolejny
    gniot, przekonywałeś i odowadniałeś, że jest o niebo lepsze od Vlingo Nokii. Na
    jakiej podstawie? Domysłów?

    > A... tu Cię boli... zazdrościsz mi zawodu??? :-)
    > Tomuś ma kompleks braku wykształcenia?

    Czy Ty masz odwieczny problem ze zrozumieniem tego, co się do Ciebie tępa
    sieroto pisze? Możesz być nawet kosmonautą, ale to nie zmieni faktu, że wiedzy
    masz tyle, ile wyliżesz z ekranu komputera oglądając filmiki na YT zakłamany
    hipokryto.

  • 49. Data: 2012-11-07 22:58:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Wychwalałeś wszystkie "zalety" Siri nie mając zielonego pojęcia, że to
    > kolejny gniot, przekonywałeś i odowadniałeś, że jest o niebo lepsze od
    > Vlingo Nokii. Na jakiej podstawie? Domysłów?

    Widzę, że przeżyłeś reset, mocne picie było?
    Już omawialiśmy ten temat szczegółowo, poszukaj w archiwum!

> [...]
    > sieroto pisze? Możesz być nawet kosmonautą, ale to nie zmieni faktu, że
    > wiedzy masz tyle, ile wyliżesz z ekranu komputera oglądając filmiki na YT

    Nie miej do mnie pretensji Tomuś, że Tobie się do szkoły nie chciało
    chodzić...

  • 50. Data: 2012-11-08 21:07:22
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Nie miej do mnie pretensji Tomuś, że Tobie się do szkoły nie chciało
    > chodzić...

    A ten dalej od dupy strony i nie na temat, tradycyjnie w swoim stylu, jako dowód
    na:

    http://img840.imageshack.us/img840/1811/pszemol.png