  • 51. Data: 2012-11-08 23:32:42
    Temat: Re: Zrzut ekranu w Androidzie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
    news:k7h3el$855$1@node2.news.atman.pl...

    > A ten dalej od dupy strony i nie na temat, tradycyjnie w swoim stylu,

    A teraz otrzyj pianę z pyska i napisz skąd u Ciebie tyle frustracji?
    Bezrobocia nie dostałeś?

  • 52. Data: 2012-11-09 09:05:14
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > ...skąd u Ciebie tyle frustracji?

    Monotematyczny idiota, któremu nawet nie kończą się argumenty, ponieważ nigdy
    ich nie miał.

    > Bezrobocia nie dostałeś?

    Wiesz coś na ten temat azbestowy Murzynie? Chcesz się znów czymś pochwalić czy
    pożalić?

  • 53. Data: 2012-11-09 14:10:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > nigdy ich nie miał.

    > Wiesz coś na ten temat azbestowy Murzynie? Chcesz się znów czymś pochwalić

    Nie, nie wiem - pytam... :-) Chcę Ci pomóc, przyjacielu...
    Chcę dowiedzieć się jakie jest źródło Twoich frustracji
    i niezadowolenia. Dowiedzieć się skąd bierze się ta żółć która
    zalewa Ci serce a tryska tu na grupie z każdej wypowiedzi...
    Chcesz o tym porozmawiać? :-)