    From: "Tomek" <p...@z...spamem>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zrzut ekranu w Androidzie...
    Date: Wed, 7 Nov 2012 22:30:57 +0100

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nie pisałem nigdzie o implementacji tylko o koncepcji.

    Wychwalałeś wszystkie "zalety" Siri nie mając zielonego pojęcia, że to kolejny
    gniot, przekonywałeś i odowadniałeś, że jest o niebo lepsze od Vlingo Nokii. Na
    jakiej podstawie? Domysłów?

    > A... tu Cię boli... zazdrościsz mi zawodu??? :-)
    > Tomuś ma kompleks braku wykształcenia?

    Czy Ty masz odwieczny problem ze zrozumieniem tego, co się do Ciebie tępa
    sieroto pisze? Możesz być nawet kosmonautą, ale to nie zmieni faktu, że wiedzy
    masz tyle, ile wyliżesz z ekranu komputera oglądając filmiki na YT zakłamany
    hipokryto.