  • 1. Data: 2012-10-28 19:24:35
    Temat: Deja vu... zmiana rozmiaru czcionki na ekranie pod Androidem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Tak szukam sobie właśnie czegoś w starych archiwach usenetu
    w innym temacie i natknąłem się na coś takiego fajnego:

    Temat: "htc desire HD", 21 Kwietnia 2011

    atm wrote:
    > Ale nie mozesz wtedy blysnac w towarzystwie,
    > ze sobie zrootowales telefon... ;]

    https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!t
    opic/pl.misc.telefonia.gsm/ReSFQna9fl4

    I w tym kontekście zapytam, czy Android dalej jest tak zajebisty
    że aby zwiększyć czcionkę na ekranie trzeba go rootować ? :-)
    Czy coś się zmieniło w tym temacie przez ostatnie 18 miesięcy?

    I potem dziwić się, że ludzie są zwyczajnie zadowoleni z używania iOS
    na iPhone - wszystko jest tam takie "normalne", bez rootowania :-)

  • 2. Data: 2012-10-29 14:40:25

    W dniu 28.10.2012 19:24, Pszemol pisze:

    > I potem dziwić się, że ludzie są zwyczajnie zadowoleni z używania iOS
    > na iPhone - wszystko jest tam takie "normalne", bez rootowania :-)

    tu sie musze zgodzic, w iphone "rootowanie" odbywa sie dopiero w klubie
    dla gejow.