  • 21. Data: 2012-10-30 13:29:40
    Temat: Re: Zrzut ekranu w Androidzie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:k6o6jr$mbs$1@usenet.news.interia.pl...

    > Wszystko pomieszałeś, tych przydatnych nie ma, jest tylko część
    > koniecznych i sporo nieprzydatnych. Owszem w androidzie aż tak źle
    > nie jest, nawet można powiedzieć, że robi się coraz znośniej.

    Można już zwiększyć rozmiar czcionki w e-mailach bez rootowania
    czy dalej kicha?

  • 22. Data: 2012-10-30 17:09:21
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 30 Oct 2012 10:31:09 +0000 (UTC), kakmar wrote:

    > Hę, no przy produkcji apek, dokumentacji do nich, wygodniej zrobić z emulatora,
    > pozostają testerzy (ale to bez logów nie ma sensu, więc i tak ADB), no
    > i tropiciele tajemniczych, znikających komunikatów.
    > Kogoś pominąłem? No może tych od projektowania UI, mogą sobie wygodniej zbierać
    > materiał do kopiowania, ups... szukania inspiracji.
    > To kogo pominąłem?

    Hm...
    1. Ja się po screenshotach czasem dowiaduje, ze nie do konca bylem
    trzezwy wzywajac taksowke do knajpy.
    2. j/w, po screenshotach dowiaduje sie, iż nie traktowalem telefonu jak
    Tamagochi Z Rodowodem i się gdzieś pałętał, gdzie mu się poprzyciskalo co
    popadnie

    :-)

    A tak serio, to poza przypadkami ktore wymieniles(-lismy), zrzucilem
    sobie rozmieszczenie ikonek/widgetow na desktopie przez factory resetem
    telefonu. Generalnie moglbym bez tej funkcjonalnosci się obyc.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2012-10-30 19:13:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Przy pomocy lustra???
    >A może ma pożyczyć aparat foto bo jego system operacyjny jest do
    >bani?
    >O niebo łatwiej nacisnąć dwa guziki na urządzeniu które technicznie
    >ma wszystko czego potrzeba aby zrobić fotkę zrzutu ekranu...

    Niekoniecznie Pszemolu, bo moze miec jakies hardwareowe wspomagacze
    czy to odtwarzania filmow, kursora czy okienkowania, do wygladu ekranu
    system moze nie miec wprost dostepu.

    No ale do prostszych przypadkow powinien jednak dostep byc.

    J.

  • 24. Data: 2012-10-30 22:20:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > moze nie miec wprost dostepu.
    >
    > No ale do prostszych przypadkow powinien jednak dostep byc.

    Prostsze i trudne - dlatego właśnie ta funkcja ma być nisko w systemie
    operacyjnym a nie w jakiejś aplikacji pracującej poza jądrem systemu...

  • 25. Data: 2012-11-02 05:06:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
> [...]
    ellular-version

    > We wszystkich HTC jest Power+Home

    Próbowaliśmy - nic się nie dzieje, niestety.

  • 26. Data: 2012-11-02 10:36:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-02 05:06, Pszemol wrote:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Próbowaliśmy - nic się nie dzieje, niestety.

    Pszemol, ta funkcja jest mi tak potrzebna jak Tobie zdjecia robione pod
    Slonce ;]
    Do tej pory, przez chyba dwa lata uzywania Androida raz tylko zrzucilem
    ekran. W miedzyczasie na Nokii zastosowalem dobra rzadziecka metode i po
    prostu zrobilem zdjecia aparatem.
    Piszesz, ze probowaliscie z kolega podana przez kogos kombinacje,
    wczesniej zas wspominasz o ile dobrze pamietam, ze robienie lustrem tego
    typu zdjec nie jest najlepszym pomyslem.
    Ok, rozumiem, nie do konca jednak jest dla mnie jasne dlaczego nie
    zrobisz fotki przy pomocy G9, ktorego posiadasz czy tez iPhone'a.

  • 27. Data: 2012-11-02 12:58:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Ok, rozumiem, nie do konca jednak jest dla mnie jasne dlaczego nie
    > zrobisz fotki przy pomocy G9, ktorego posiadasz czy tez iPhone'a.

    Bo napisal ze dziala tak we wszystkich HTC.
    A tu kicha... Zrzut ekranu bedzie z definicji jakosciowo lepszy niz
    jakakolwiek fotka ekranu zewnetrznym aparatem.

  • 28. Data: 2012-11-02 17:39:52
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 02.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Bo napisal ze dziala tak we wszystkich HTC.
    > A tu kicha... Zrzut ekranu bedzie z definicji jakosciowo lepszy niz
    > jakakolwiek fotka ekranu zewnetrznym aparatem.

    A to teraz już chodzi o jakość prezentacji tego tajemniczego komunikatu?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 29. Data: 2012-11-02 18:28:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A to teraz już chodzi o jakość prezentacji tego tajemniczego komunikatu?

    4 linijki drobnym maczkiem pojawiające się na 1 i 1/2 sekundy
    na ekranie - sądzisz że aparat foto zrobi dobre ujęcie tego czegoś?
    Nie będzie to takie łatwe jak naciśnięcie guzika na telefonie...

  • 30. Data: 2012-11-03 09:36:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 1 Nov 2012 23:06:16 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Próbowaliśmy - nic się nie dzieje, niestety.

    A skąd wiesz, ze nic się nie dzieje? Dlaczego zakładasz ze na ekranie
    po zdobieniu zrzutu "ma coś się dziać"? Przeszukaliscie /mnt/sdcard
    czy nie pojawił się nowy (katalog)/plik?

    --
    Marek