    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zrzut ekranu w Androidzie...
    Date: Fri, 02 Nov 2012 10:36:30 +0100

    On 2012-11-02 05:06, Pszemol wrote:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Próbowaliśmy - nic się nie dzieje, niestety.

    Pszemol, ta funkcja jest mi tak potrzebna jak Tobie zdjecia robione pod
    Slonce ;]
    Do tej pory, przez chyba dwa lata uzywania Androida raz tylko zrzucilem
    ekran. W miedzyczasie na Nokii zastosowalem dobra rzadziecka metode i po
    prostu zrobilem zdjecia aparatem.
    Piszesz, ze probowaliscie z kolega podana przez kogos kombinacje,
    wczesniej zas wspominasz o ile dobrze pamietam, ze robienie lustrem tego
    typu zdjec nie jest najlepszym pomyslem.
    Ok, rozumiem, nie do konca jednak jest dla mnie jasne dlaczego nie
    zrobisz fotki przy pomocy G9, ktorego posiadasz czy tez iPhone'a.