  • 81. Data: 2009-03-30 23:25:46
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Wykopałem jeszcze jeden przykład. Mniej jaskrawy, ale pomimo idealnych
    warunków, widać bez wątpienia, co jest robione czym. Zdjęcia absolutnie
    bez żadnych manipulacji.

    http://monitory.mastiff.pl/temp/a.jpg
    http://monitory.mastiff.pl/temp/b.jpg

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 82. Data: 2009-03-30 23:41:39
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Plfoto, onephoto, fotka.pl, nasza-klasa, gazeta, onet, interia...

    No fakt, znam te adresy, ale przyznam, ze raczej rzadko ogladam tam zdjecia,
    bo na nich naprawde niewiele widac. Zreszta, wydaje mi sie, ze rozdzielczosc
    800x600
    rzadziej jest celem autora a czesciej koniecznoscia wymuszona przez objetosc
    serwisu.
    Gotow jestem zalozyc sie, ze zasadnicza wiekszosc publikowanych tam fotek
    powstaje na 5 - 15 megapikselach.
    --
    see_you

  • 83. Data: 2009-03-30 23:47:12
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    <l...@l...localdomain> wrote in message
    >W poście <Ob9Al.212843$Hk2.136158@newsfe22.ams2>,
    > see_you nabazgrał:
    >
    > Celem może być na przykład skorzystanie z jakiegoś serwisu.
    > Bo większość jakoś wystawia miniaturki, które można sobie dopiero
    > kliknąć, żeby przybliżyć.

    A jednak "przyblizyc"...

    > Bo już w abstrakcje takie jak netbooki czy telefony komórkowe
    > to rzeczywiście nie ma co wchodzić.

    Oj, to chyba zyjemy w innym swiatach, bo wlasnie siedze
    przed laptopem z matryca 15,4 cala 1920x1200.
    --
    see_you

  • 84. Data: 2009-03-31 00:26:41
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    > Cały świat jest niepoważny.
    > A tak przy okazji - do dziś mam narzekania, że przeginam z wielkością
    > zdjęć, których nie ma jak oglądać (1224x852)

    (To jakie oni maja monitory, skoro 20 cali daje juz 1600 pikseli w poziomie
    a one wcale majatku nie kosztuja?)
    Uwierz mi, ze to juz teraz jest bardzo srednia rozdzielczosc
    a za chwile nikogo nie bedzie przerazac, co najwyzej wywola usmieszek
    politowania.
    Raczej zauwazysz to za pozno...
    Przypomina mi sie kolega, ktory robi rozne, kotletowe filmy
    - juz w ub. roku stracil mase klientow tylko dlatego, ze nie mial sprzetu HD
    i jego tworczosc - warsztatowo naprawde dobra, przeskalowana na telewizor
    HD wyglada jak sieczka.
    Swiat nie stoi w miejscu, choc zawsze znajdzie sie kilku napalencow,
    ktorzy beda swiecie wierzyc w to, ze postep nie jest potrzebny
    i beda Ci wmawiac, ze te miliony sztuk sprzetu, ktory inni juz uzywaja,
    niczego nie dowodzi.
    Ja na pewno nie kupie juz innego laptopa niz z matryca HD.
    --
    see_you

  • 85. Data: 2009-03-31 05:09:13
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    I kto to pisze - przekupien grupowy zajmujacy sie zawodowo
    pociskaniem kitu? Kupa smiechu :))))

  • 86. Data: 2009-03-31 05:56:17
    Od: p...@g...com

> [...]
    > Nie dość, że nie chce złapać fixa to jeszcze co i rusz chce się łączyć
    > (GPRS) z serwerem usługi żeby pobrać dane o lokalizacji satelitów (:-O).
    > Aż przyjechał do mnie jakiś człowiek i wyciąga z kieszeni ten sam model
    > telefonu, który gada "utracono zasięg". Pogadaliśmy, facet twierdzi, że
    > jeździ z tym w samochodzie, używa bez problemów i jest zadowolony.
    > No to jak to jest możliwe ?
    > Okazało się, że zasrana Nokia nie potrafi zrobić oprogramowania swojego
    > własnego urządzenia - Garmin radzi sobie nadzwyczaj dobrze. To co początkowo
    > brałem za kiepski odbiornik działa świetnie

    Ja tez mialem Nokie a teraz mam Garmina zarowno outdoorowego 60csx jak
    i samochodowego 255W i uwierz ze to nie to samo co Nokia.

  • 87. Data: 2009-03-31 06:11:46
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Np. wymienione wcześniej zaćmienie Ganimedesa.
    > Jest jeszcze coś takiego jak rozkład statystyczny i ja tu śmiem
    > twierdzić, że mimo potencjalnej możliwości zrobienia lepszych zdjęć
    > dobrym sprzętem z dużą matrycą 90% zdjęć z wakacji Kowalskich nie wykaże
    > różnicy, a wręcz przeciwnie - z lustra wyjdą gorsze.
    nieprawda!
    jak mowisz o statystyce, to nie zapominaj o zdjeciach z wnetrz: z
    imprez, sklepow, kosciolow itp. Zdjecia na dworze owszem, wyjda z
    kompakta ok, ale zdjecia we wnetrzach kompakty zmasakruja
    niemilosiernie. I nie zgadzam sie ze tylko 10% jest we wnetrzach....

    Moze podam przyklad - znajoma zakupila kompakt Fuji niedawno, super
    wypas z ropoznawaniem twarzy, usmiechu, usuwaniem czerwonych oczu,
    stabilizacja, odszumianiem, iso1600 itp itd. Algorytm w trybie zielonym
    jest tak skopany, ze lampe blyskowa uzywa w ostatecznosci, co skutkuje
    pieknym impresjonizmem, ale ze zdjeciami nie ma nic wspolnego. Zadna
    lustrzanka w trybie zielonym nie robi takiej kupy!

    Wiec akurat w przypadku Kowalskich to sie zapedziles...

    Marx

  • 88. Data: 2009-03-31 06:21:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Nie koniecznie normalnie. Bo cięższe, bo droższe, bo trzeba więcej
    > takich szkieł itd.
    > Zapominamy, że test nie służy negacji lustrzanek w ogóle tylko
    > wyciągnięcia wniosków z najczęstszych zastosowań aparatu dziś - pstryki
    > do pochwalenia się na naszej klasie czy mailem znajomym (czyli to
    > przysłowiowe już svga).
    ty byles na Naszej Klasie wogole? jaki procent zdjec przypomina to twoje?
    Marx

  • 89. Data: 2009-03-31 06:26:08
    Od: Marx <M...@n...com>

    Tomek pisze:

    > Szybki spust, lepszy AF, mały pobór prądu. Lustrzanki mają 2 wady: cenę i
    > wielkość/ciężar.
    Cene? w porownaniu do G9? Lustrzanka z kitem tansza jest...Onegdaj w FJ
    mozna bylo kupic Sony a200 za 800zl, z kitem kolo tysiaca zl. Przy
    dobrym swietle roznicy nie bedzie, ale w slabszych warunkach rozlozy
    tego G9 na lopatki...
    Nie zgadzam sie z teza ze Kowalscy fotografuja tylko w dobrych
    warunkach. To by znaczylo ze mysla...
    Marx

  • 90. Data: 2009-03-31 06:49:20
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Witam,
    > pozwolisz, że oprawię sobie to w ramkę i powieszę na ścianie?
    > I będę pokazywał swoim znajomym z lustrzankami, którzy dziwnym trafem
    > jakość nie chcą za bardzo podazywać swoich "wypasionych" fotek.

    Chcesz to wieszaj, ale stracisz znajomych :-)
    Ludzie żyją złudzeniami. Oglądają swoje fotki i wzdychają "ach" gdybym wtedy
    miał droższy sprzęt to by to zdjęcie wyszło lepsze. Odkładają kasę i kupują
    droższy sprzęt a zdjęcia się nie poprawiają więc znowu wzdychają, że muszą
    mieć lepszy sprzęt i wcale nie chcą by im przypominać ile kasy już wydali i,
    że efekty się nie zmieniły. :-)

    Tu nie chodzi tylko o foto. Można spotkać takich wędkarzy, którzy myślą, że
    ryba zanim sięzłapie to patrzy na metkę ile kosztowała wędka :-)

    Co dziwne nie spotkałem jeszcze gospodyni która twierdziła, że źle gotuje bo
    ma tanie garnki.

    Pozdrawiam
    Winetoo