  • 161. Data: 2009-03-31 15:40:14
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@a...zonk.pl>,
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Wiele pamiatkowych zdjec wakacyjnych (a wiec nie jakas waska i
    > specjalistyczna dziedzina fotografii, zwykle pstrykanctwo) to rowniez
    > wnetrza, gdzie kompakty dostaja po dupie od byle taniego lustra z kitem,

    O, naprawde???

    > nie wspominajac o lustrze z tanim zoomem f/2.8...

    A sa tanie zoomy f2.8?

    Podaj przyklad.

    TA

  • 162. Data: 2009-03-31 15:47:39
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 15:55:07 +0200, Anna Niedowiarek napisał(a):

    > Zacznijmy robić zdjęcia, byle jakie, ale robić.

    Po co - przecież zdjęć są już miliony... Powiększać tylko ten śmietnik
    dodając nowe?

    > Cel uświęca środki jak mówił wielki klasyk.
    > Szukajmy więc tego celu jako priorytetu a nie środków, które pozwolą nam
    > osiągną nieznany nam cel.

    Ale na przykład jak osiągnąć cel "szumy mniejsze o 20%" nie szukając
    odpowiedniego sprzętu?

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 163. Data: 2009-03-31 16:12:01
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > In article <gqt7ch$4k6$1@news.onet.pl>,
    > Anna Niedowiarek <a...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    > Eeee. Cos w tym jest.
    >
    > Pokaz fotke.
    >
    > TA

    Jaką fotkę? Nie bardzo rozumiem. :-(

    --
    an

  • 164. Data: 2009-03-31 16:18:13
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > dodając nowe?

    > Ale na przykład jak osiągnąć cel "szumy mniejsze o 20%" nie szukając

    Henry(k), Ty tak na poważnie?

    --
    an

  • 165. Data: 2009-03-31 16:22:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 16:02:15 +0200, Marx wrote:
    > jeszcze pare takich zalozen i dojdziemy do absurdu...

    Taki watek ;)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 166. Data: 2009-03-31 16:25:04
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > http://www.ceneo.pl/419778
    > 400zl za obiektyw 105-450 (na cropie...)
    > Marx

    To i tak kilka razy wiecej od kompaktu http://www.ceneo.pl/1311142

    Tomek

  • 167. Data: 2009-03-31 16:29:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anna Niedowiarek pisze:
    > Henry(k), Ty tak na poważnie?

    On żartuje, w skrytości czasem coś pstryknie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 168. Data: 2009-03-31 16:51:11
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    > Tu mi kaktus wyrośnie jeśli świat przejdzie w ciągu najbliższych 10 lat na
    > zdjęcia hd. Nawet jeśli przejdzie na taką szerokość strony, to odlicz
    > spory margines. Na razie nie pamiętam, bym spotkał wiele stron o
    > szerokości 1280.

    Akurat takie przejscie z szerokoscia strony zwykle nie daje wielu korzysci,
    i sam nie widze potrzeby aby to zmieniac, ale same fotki to zupelnie inna
    bajka.
    A kaktusa wypatruj...

    > A do tego mamy wielki wybuch netbooków i przede wszystkim komórek różnej
    > maści. Przyszłość to użytkowy net na kilku calach i multimedia na
    > niekończącej się przekątnej. Tylko nikt nie będzie robił stron dla obu
    > technologii - tak jak miał być wap dla komórek i wyszło co wyszło.

    Naprawde myslisz, ze publikujacy zdjecia w necie beda "karac"
    wlascicieli monitorow HD?

    > Pokaż mi jedną stronę typu cośtam-foto z prezentacją takich zdjęć (nie
    > ''do pobrania'' tylko z normalną prezentacją).

    A dlaczego koniecznie "costam foto"?
    Codziennie trafiam na fotki wieksze niz 1024 i to niekoniecznie
    wylacznie na stronach milosnikow fotografii.
    Gdzie sie da przegladam w Cooliris a gdzie nie,
    klikam i otwieram w nowej zakladce,
    najciekawsze dzisiaj przegladane to:
    http://www.shorpy.com/node/5818?size=_original
    i jak by to obejrzec w SVGA???

    > To się nazywa ''download'' i funkcjonuje od 20 lat :)
    > Tylko przeciętnego Kowalskiego interesuje album na picassie itp, bez
    > ściągania i kombinowania.

    Download, to chyba w momencie kiedy zapisujesz sobie aby obejrzec
    pozniej a nie otwierasz np. w nowej zakladce.
    --
    see_you

  • 169. Data: 2009-03-31 16:59:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 18:18:13 +0200, Anna Niedowiarek napisał(a):

    > Henry(k), Ty tak na poważnie?

    Trochę tak. Jestem inżynierem - dla mnie fizyczne właściwości
    matryc czy negatywów czarno-białych są bardziej fascynujące
    niż zdjęcia na nich otrzymywane. Więc skoro mam więcej
    przyjemności z nowego obiektywu niż z odbitek, to dlaczego
    miałbym się skupiać na odbitkach :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 170. Data: 2009-03-31 17:03:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 18:25:04 +0200, Tomek wrote:
    > To i tak kilka razy wiecej od kompaktu http://www.ceneo.pl/1311142

    Jakie fajne :-)

    ,,8x digital zoom. 3.2 megapixels''

    Pewnie w rozdzielczosci CGA daje calkiem dobry obrazek ;)

    BTW, wspolczesnie to z wiekszosci takich aparatow się juz daje zadzwonic ;)