  • 11. Data: 2012-02-13 16:32:26
    Temat: Re: Znowu to BMW!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 16:03, MM pisze:

    > Małe pulsujące jajeczka.

    Ostatnio takiego w leksusie widzialem... jeszcze zyje, ale jest
    nadzieja, ze sam sie wyeliminuje z drogi (oby tylko siebie).

    > Kierowca ostatecznie zmarł, ze sobą wiózł dwie dziewczyny.

    Wiem, bo jako ze jestem z trojmiasta to slyszalem o tym wypadku.

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2012-02-13 16:38:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 16:20, P.B. pisze:

    > A poślizg rozpoczął na lewym pasie, więc prędkość musiał mieć zacną, żeby
    > po przeleceniu dwóch pasów mieć jej jeszcze dość by się zabić.

    Dziwne tylko, ze nikt nie wkleja takich wypadkow
    http://korki.trojmiasto.pl/Gdynia-autokar-wjechal-w-
    drzewo-n55367.html

    Tez trojmiasto, tylko to takie nie typowe bo nie dosc, ze kobieta X2 to
    jeszcze w jakims tandetnym suzuki.
    I ile to ten autobus musial zapierdalac, ze tak rozprul sobie kabine
    walac w drzewo po uprzednim odbicu sie od suzuki.

    > I do tego

    Moze wskazesz ta wisienke w w/w linku ;>

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2012-02-13 16:51:00
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 13:58, kamil pisze:

    > Ile trzeba zapieprzać przez miasto, żeby z samochodu zostało coś
    > takiego? Chyba że trzymał się na poxipolu i szpachli..

    Akurat ta beemka była złożona na plastelinę (zwłaszcza lewa strona) i w
    tym przypadku wystarczy uderzenie przy prędkości 60 km/h, żeby nic nie
    zostało z auta, tak jak widać na zdjęciach.
    Według świadków jechał około 90 km/h, nieco szybciej od innych
    podróżujących. Niech nawet jechał 100km/h (zakładając błąd pomiarowy
    świadków), to - poślizg i ew. jakieś hamowanie, to przywalił w drzewo
    przy prędkości 70 km/h. Myślę, że nie szybciej. Wszyscy jechali około
    80km/h, czyli standardowo w tym miejscu. Mimo fotoradaru, każdy tam tyle
    leci, nawet kobiety na środkowym pasie.

    DO autora wątku, nie wiem po co odgrzewa stare kotlety. 48 stron DURNYCH
    komentarzy idiotów na trójmieście nie wystarcza?

  • 14. Data: 2012-02-13 17:11:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/02/2012 15:51, Filip wrote:

> [...]
    > przy prędkości 70 km/h. Myślę, że nie szybciej. Wszyscy jechali około
    > 80km/h, czyli standardowo w tym miejscu. Mimo fotoradaru, każdy tam tyle

    Jeśli masz rację, to naprawdę nie pojmuję co kieruje ludźmi kupującymi
    samochody na zasadzie "pewnie że walony, ale który dzisiaj panie nie
    jest". Bałbym się tym spod domu wyjechać, a co dopiero wsadzić rodzinę.

    > DO autora wątku, nie wiem po co odgrzewa stare kotlety. 48 stron DURNYCH
    > komentarzy idiotów na trójmieście nie wystarcza?

    Nie każdy czyta każdą grupę w usenecie.. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-02-13 17:56:39
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 17:11, kamil pisze:

    > Jeśli masz rację, to naprawdę nie pojmuję co kieruje ludźmi kupującymi
    > samochody na zasadzie "pewnie że walony, ale który dzisiaj panie nie
    > jest". Bałbym się tym spod domu wyjechać, a co dopiero wsadzić rodzinę.

    Proste i logiczne. Cena zakupu pojazdu kieruje ludzi do podejmowania
    takich decyzji.

    > Nie każdy czyta każdą grupę w usenecie.. ;)

    Tutaj kolego:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Wrzeszcz-kierowc
    a-zginal-w-wypadku-n55132.html

  • 16. Data: 2012-02-13 18:06:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Jeśli masz rację, to naprawdę nie pojmuję co kieruje ludźmi kupującymi
    > samochody na zasadzie "pewnie że walony, ale który dzisiaj panie nie
    > jest". Bałbym się tym spod domu wyjechać, a co dopiero wsadzić rodzinę.

    A co kieruje ludźmi, którzy kupują starą Nubirę zamiast nowego Audi A6?

  • 17. Data: 2012-02-13 18:10:50
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-13 16:20, P.B. wrote:

    > A poślizg rozpoczął na lewym pasie, więc prędkość musiał mieć zacną, żeby
    > po przeleceniu dwóch pasów mieć jej jeszcze dość by się zabić.

    Podejrzewam, że bez pasów to nie tak dużo. Ze 40km/h powinno w
    zupełności wystarczyć:(.

    Shrek.

  • 18. Data: 2012-02-13 18:16:01
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 18:10, Shrek pisze:

    > Podejrzewam, że bez pasów to nie tak dużo. Ze 40km/h powinno w
    > zupełności wystarczyć:(.

    Co Ty gadasz za bzdury? W pojeździe, który posiada 8 poduszek
    powietrznych przy 40 km/h się nie zabijesz, chyba że wystąpią ku temu
    specjalne okoliczności.

    W tym BMW z tematu chroniła życie tylko jedna poduszka (kierowcy), bo
    boczna nie została wstawiona po wcześniejszym dzwonie.

  • 19. Data: 2012-02-13 18:36:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 18:06, to pisze:
    > begin kamil

    > A co kieruje ludźmi, którzy kupują starą Nubirę zamiast nowego Audi A6?

    Zielona wyspa.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2012-02-13 19:52:25
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 16:38:51 +0100, Karolek napisał(a):

    > Dziwne tylko, ze nikt nie wkleja takich wypadkow
    > http://korki.trojmiasto.pl/Gdynia-autokar-wjechal-w-
    drzewo-n55367.html

    Bo są rzadkością. Typowe są takie:
    http://www.fakt.pl/BMW-rozpadlo-sie-na-pol,artykuly,
    111358,1.html
    23-latek, bez prawa jazdy i przecięta na pół buma.

    I kolejne:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Trzy-smiertelne-
    ofiary-wypadku-pod-Gdynia-n27923.html
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Wypadek-w-Gdyni-
    kierowca-bmw-w-stanie-ciezkim-n52348.html
    http://gdynia.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1112941
    ,gdynia-smiertelny-wypadek-na-ul-wielkopolskiej,id,t
    .html#fc44a0aad905c608,1,3,8

    Takie życie: ceny gratów spadły i teraz nie golfer TDI, ale buma w skórach
    i xenonach daje gówniażerii +50 do lansu na dzielni.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek