    From: Filip <q...@q...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu to BMW!
    Date: Mon, 13 Feb 2012 16:51:00 +0100

    W dniu 2012-02-13 13:58, kamil pisze:

    > Ile trzeba zapieprzać przez miasto, żeby z samochodu zostało coś
    > takiego? Chyba że trzymał się na poxipolu i szpachli..

    Akurat ta beemka była złożona na plastelinę (zwłaszcza lewa strona) i w
    tym przypadku wystarczy uderzenie przy prędkości 60 km/h, żeby nic nie
    zostało z auta, tak jak widać na zdjęciach.
    Według świadków jechał około 90 km/h, nieco szybciej od innych
    podróżujących. Niech nawet jechał 100km/h (zakładając błąd pomiarowy
    świadków), to - poślizg i ew. jakieś hamowanie, to przywalił w drzewo
    przy prędkości 70 km/h. Myślę, że nie szybciej. Wszyscy jechali około
    80km/h, czyli standardowo w tym miejscu. Mimo fotoradaru, każdy tam tyle
    leci, nawet kobiety na środkowym pasie.

    DO autora wątku, nie wiem po co odgrzewa stare kotlety. 48 stron DURNYCH
    komentarzy idiotów na trójmieście nie wystarcza?