-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Znowu ronda :)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <52678cbe$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<526a56b7$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
<526a5aa3$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<526a68f4$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
<526a7392$0$2166$65785112@news.neostrada.pl>
<l4eq8p$719$1@node1.news.atman.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<1gl5zeraodmwj$.dlg@myjk.org>
<1...@p...pl.invalid>
<1...@m...org> <l4hrjq$9r6$1@node1.news.atman.pl>
<z...@m...org> <l4mvql$jma$2@node1.news.atman.pl>
Date: Tue, 29 Oct 2013 09:40:49 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 16
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
X-Trace: 1383036073 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2188 83.13.244.130:55616
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508979
[ ukryj nagłówki ]Tue, 29 Oct 2013 01:34:08 +0100, Karolik
> Sygnalizacja zamiaru zmiany kierunku lub pasa powinna trwać aż do momentu
> zakończenia manewru, art.22, ust. 5. Manewr kończysz w momencie opuszczenia
> ronda.
Nie zawsze dzieje się to w momencie opuszczenia skrzyżowania. Rondo należy
uznać, w większości wypadków, za skrzyżowania duże gabarytowo (ze względu
na drogę przebytą po obszarze skrzyzowania -- stąd też są wyznaczane pasy
ruchu na obszarze skrzyżowa -- i to dobrze, bo łuk jest ciasny). Vide
przedstawione przeze mnie Żwirki/Banacha DC -- gdzie sygnalizacja skrętu w
lewo odbywa się tylko do zawinięcia się na wyspie -- zjeżdżając ze
skrzyżowania nic nie sygnalizujesz.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.13 09:41 Myjk
- 29.10.13 09:46 Myjk
- 29.10.13 09:46 Myjk
- 29.10.13 09:47 Myjk
- 29.10.13 12:05 Myjk
- 29.10.13 12:13 Myjk
- 29.10.13 15:50 PlaMa
- 29.10.13 17:13 LEPEK
- 30.10.13 02:35 Karolik
- 30.10.13 02:41 Karolik
- 30.10.13 07:27 Myjk
- 30.10.13 07:32 Myjk
- 30.10.13 07:41 Myjk
- 30.10.13 07:51 Myjk
- 30.10.13 19:37 Karolik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112