  • Data: 2023-03-22 12:17:02
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze to:
    >
    > https://www.szkola-jazdy.pl/kobiety-i-problem-z-kier
    unkami/

    Gdybyś zdawał sobie sprawę z tego, o czym rozprawiasz, to może
    dotarłoby, że ręka nie ma nic wspólnego z zapamiętaniem stron. Na
    przykład jedna z osób zapamiętała, że zegarek nosi na lewej ręce i stąd
    wie, gdzie jest lewa ręka.
    Ale to się nijak ma do mojego twierdzenia, że nie ma żadnej reguły,
    która mówiłaby coś o ręce.

    > ...żebyś zrozumiał dlaczego jest powiązanie nazewnictwa "zasada prawej
    > ręki" z jazdą samochodem.

    Jeszcze raz, skoro nie zrozumiałeś.
    Ch... mnie obchodzi, jak sobie chcesz powiązać jakąś zasadę z jazdą
    samochodem. Spróbuj odnieść się do mojego twierdzenia, że nie istnieje
    reguła, która mówiłaby cokolwiek o ręce.
    Nie usiłuj za wszelką cenę twierdzić, że "reguła", która nic nie mówi o
    prawej ręce, mówi właśnie o prawej ręce. Nie rób z siebie jeszcze
    większego kretyna.
    Ewentualnie wykaż, że ta reguła mówi o ręce.

    --
    -
    Akarm