  • Data: 2023-03-22 15:37:38
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ istnieje, bo wszyscy o niej piszą i mówią...ale problem polega na
    > tym, że TY TEGO NIE ROZUMIESZ :]...a wiele osób nie potrafi tego
    > wytłumaczyć, co dla mnie jest oczywiste, bo jak pisałem, mam takie "coś"
    > i wiem na czym to polega.

    Co zatem ta reguła mówi o ręce?

    > No to jeszcze raz:
    >
    > "Badania opublikowane przez profesor Van der Ham i jej współpracowników
    > w 2020 roku wykazały, że około 15 proc. osób uważa, że ma problemy z
    > identyfikacją lewej i prawej strony. Prawie połowa z 400 uczestników
    > badania stwierdziła, że używa strategii związanej z preferowaną ręką,
    > aby poprawnie zidentyfikować strony."

    Jak już wcześniej pisałem, żeby zorientować się lewo/prawo, pewna osoba
    zapamiętała, nie że lewa strona jest tam gdzie lewa ręka, tylko że lewa
    ręka to jest ta ręka z zegarkiem. A co za tym idzie, wie że lewa strona
    jest tam, gdzie jest zegarek.

    > A dlaczego prawa a nie lewa, to wytłumaczyłem wcześniej...ale wszyscy
    > wiedzą że odnosi się to do pierwszeństwa z PRAWEJ strony z PoRD. Skoro
    > już udowodniłem, ze ludzie mają problem z nazwaniem kierunku, to używają
    > do tego znacznika "ręki", co wyżej masz udowodnione w badaniach.

    Rozmowa krótka:
    gdzie w tej "regule" jest o ręce?

    > Nadal możesz wypierdalać i możesz też zgłębić wiedzę. Artykułów w
    > Internetach jest od chuja na ten temat :)

    Chora osoba nie wie, która ręka jest prawa, a która lewa.
    Tak że swoje wypociny możesz sobie w ... wsadzić.
    Poza tym ch... mnie obchodzą choroby i nie mam zamiaru o tym rozmawiać.

    Po prostu napisz, gdzie w tej regule jest ręka.
    Ja wcześniej wykazałem, że reguła prawej dłoni nazywa się regułą prawej
    dłoni dlatego, że mówi o dłoni. I cały czas twierdzę, że nie ma żadnej
    "reguły prawej ręki".
    Jeśli ktoś twierdzi, że ja nie mam racji, to niech po prostu napisze, w
    którym miejscu "reguła prawej reki" mówi o prawej ręce. Albo niech
    wypierdala.

    --
    -
    Akarm