    From: "Grzegorz" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zniknęła partycja ale dane są
    Date: Mon, 20 Dec 2010 18:34:34 +0100

    > Niestety nie mam dostępu, pojawia się bład, że widok konsoli zarządzanie
    > dyskami jest nieaktualny. To samo przy opcji właściwości. Inny sposób?

    Dodam jeszcze, iż przy pomocy programu Partition Find and Mount mogę
    przydzielić litrę E zagubionej partycji i normalnie ją widzieć w Mój
    komputer. Partycja jest jednak read-only, a po restarcie komputera znowu jej
    nie ma. Trzeba znowu uruchamiać program Partition Find and Mount.
    Teoretycznie za pomocą programu mogę przegrać dane, ale transfer jest
    ograniczony (albo program ogranicza albo ten błąd dysku nie pozwala
    szybciej) do ok 200 KB/sek więc przegranie 150 MB zajmuje ok 8 minut. A tam
    jest 38 GB danych, kopiowanie trwałoby tydzień.
    Co się dzieje do diaska z tą partycją?