    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Date: Sat, 27 Jan 2018 22:07:08 +0100

    > A jak jezdzic bez przegladu to pewnie tez bez OC i dlatego publiczna baza UFG
    pokazuje brak ubezpiecznia, to juz wogole > samochod widmo. Poza tym ze wiem gdzie
    parkowal rok temu... (mandat)

    Ty chyba nie wiesz, jakie konsekwencje TOBIE grożą za brak oc? Tobie nie
    jemu. Nawet jak dojdziesz kto kupił auto które teraz niema oc? to co
    zrobisz? Grzecznie poprosisz o podpisanie umowy z terminiem 2012? Gościu
    Ci powie bierz sobie swoje auto, i płać teraz kary za brak oc.
    Pozyczyłeś mi je na rok czy dwa, zapłaciłem Ci za to... a wogóle podatek
    od tej kwoty odprowadziłes czy na czarno? I jesteś udupiony na całego.
    Jeśli pójdziesz do urzędu, choćby złożyć oświadczenie, to masz podkładkę
    pod ewentualną sprawę w sądzie. Wtedy sąd może zechcieć przyjąć jako
    dowód mandat wystawiony w dość odległym mieście, sprawdzić czy przez
    parę lat ten a nie inny facet opłacał oc. Ale Ty musisz zadziałać przed
    "draką". Potem będziesz grał kartami które przyniesie Ci los.
    ToMasz

    ps. jest światełko w tunelu. OC z automatu przedłuża się na rok. jeśli
    auto nie jeździ, rozbite, zatarte, to może stoi facetowi na podwórku, a
    facet olał płacenie OC. Musiałbyś pójść do ubezpieczalni, podać vin że
    niby chcesz zapłacić OC od ręki. wtedy może sie dowiesz kto je płacił i
    jak długo. jeśli te informacje zawrzesz w piśmie do swojego UM, szybciej
    rozwiążą sprawę. to nieucziwy nabywca dostanie karty od losu. czyli jego
    zapytają z jakiej paki płacił za ubezpieczenie przez kilka lat, teraz
    przestał. on będzie musiał się wykręcać z Twojej, popartej dowodami
    wersji wydarzeń.

    ToMasz