  • Data: 2018-01-27 22:33:51
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 22:27:58 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    scenariusza na takie sytuację. Trzeba mieć umowę, dokument zbycia albo chociaż dane
    kupującego. Ja nawet nie znam jego nazwiska. Jakie oświadczenie proponujesz złożyć?

> [...]
    > proszę o ustalenie aktualnego właściciela na podstawie historii
    > ubezpieczenia. proszę o przeniesienie na niego praw i obowiązków
    > wynikających z posiadania pojazdu _Z DATĄ_ sprzedaży.
    >
    > Tyle bym napisał.
    >
    > ToMasz
    >
    > ps
    > Może trochę emocjonalnie podchodzę do sprawy, ale ja takie samo głupstow
    > zrobiłem ponad 25 lat temu, a pojazd uczestniczył w przestępstwie. na
    > szczęście umowę miałem, ale co się nieprzyjemności i wstydu najadłem -
    > to zapamiętam na całe życie i przynajmniej dwa przyszłe pokolenia

    Dzieki sprobuje. No wlasnie tego sie boje ze nie skonczy sie na mandacie. Tymbardziej
    ze to pewnie jakis kombinator bo jak tyle lat nie przerejestrowal...:(