eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie? › Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Date: Mon, 29 Aug 2011 22:21:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <j3gsco$4su$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
    <j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
    <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
    <j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <4e5b85dd$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g19b$ms5$1@news.onet.pl> <4e5b8d97$0$3493$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g2u3$tfs$1@news.onet.pl> <4e5b9319$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g441$1qk$1@news.onet.pl> <4e5b9687$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g5fj$6ks$1@news.onet.pl> <j3gesv$m1u$1@inews.gazeta.pl>
    <j3ghuv$jn5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.197.158.213.umts.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1314649306 5022 213.158.197.81 (29 Aug 2011 20:21:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2011 20:21:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: l99ukasz
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394765
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:j3ghuv$jn5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >> Seriws dizla w warsztacie rozpoczyna się od zalania do oleju środka do
    >> mycia wnętrza.
    >
    > Ciekawe, ani razu nie widziałem żeby mi coś wlewali oprócz nowego oleju.

    Ja pisałem o większej naprawie gdy potrzeba rozebrać silnik. Jak jest brudny
    to robota staje się bardzo mało komfortowa, szczególnie w dizlu gdzie nagary
    z sadzą brudzą niemiłosiernie. Do brudnych a nawet i do tych mniej wlewają
    przed spuszczeniem oleju przed naprawą płukankę. W ekstremalnych przypadkach
    idzie sam specjalny środek czyszczący, ale nie pamiętam teraz nazwy.
    Zdarzają się jeszcze takie silniki w których trzeba by skrobać łby śrub z
    nagarów po to aby nasadzić na nie klucz. Podczas takich napraw silnika
    klienta zwykle nie ma w pobliżu i nie chodzi bynajmniej o ukrywanie czegoś
    tylko jest to mało interesujące z punktu widzenia urzytkownika.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: