eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie?Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Data: 2011-08-30 16:26:40
    Temat: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-08-30 15:50, Cavallino pisze:

    > LOL
    > Uparł się chłop i koniec.
    > Ludzie wrzucają przykłady, kiedy syntetyk zaszkodził, a ten swoje.

    Witaj LOL'u, jakie przykłady? Że do parcha wlał syntetyka i mu wyciekł
    sparciałymi uszczelniaczami? Mnie to śmieszy.

    > Chyba w myśl zasady przyjętej przez stojącego przed żyrafą w ZOO -
    > "takie zwierzę nie istnieje".

    Ależ ja nie zaprzeczyłem , że rozszczelnień silnika nie uświadczysz -
    napisałem Ci, że lanie minerała bo to "uszczelni" silnik jest jak
    pudrowanie kupy i tak na prawdę nie musisz się z tym zgadzać, lej sobie
    nawet Kujawski skoro uważasz, że tak ma być, ja nie mam czasu
    przekonywać kogoś do swoich racji, swoje już napisałem. Jak masz parcha,
    nie silnik to go wyremontuj i wlej syntetyk, od razu się gęba
    uśmiechnie. A jak chcesz mieć pod maską parcha, który zamiast
    uszczelniaczy i uszczelek, jest zajeb** nagarem, to powodzenia.
    Napisałem Ci - mam 90tke B3 z 5 cylindrowym silnikiem 2.0 benzyna - taka
    perełka, którą sobie dopieszczam, ma nalatane ponad 700 tyś. (przebieg
    kosmiczny dla 90% obecnych aut) i jeździ na syntetyku. Bo auto się
    naprawia, a nie leje "gęstrzy" olej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: