-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
gne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
<j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
<j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
<j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <4e5b85dd$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
<j3g19b$ms5$1@news.onet.pl> <4e5b8d97$0$3493$65785112@news.neostrada.pl>
<j3g2u3$tfs$1@news.onet.pl> <4e5b9319$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
<j3g441$1qk$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
Date: Mon, 29 Aug 2011 15:39:01 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 26
Message-ID: <4e5b9687$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.140.54
X-Trace: 1314625159 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2455 83.24.140.54:3478
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394691
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
wiadomości news:j3g441$1qk$1@news.onet.pl...
> No to przeczytaj cały wątek.
Chyba o to chodzi? :
>I wolisz całkowity brak uszczelnienia i remont silnika, czy >jednak
>pozostanie przy mineralnym/półsyntetyku?
Jeśli o to chodzi, to w życiu nie widziałem całkowicie rozszczelnionego
silnika po przejściu na syntetyk.
Zwykle z uwgi na lepszy film olejowy bywa, że poprawia się sprężanie,
pierścienie nie zrywają filmu (kosztem zużycia oleju). Zużycie oleju potrafi
się zwiększyć też bo stare uszczelniacze nie zgarniają oleju z trzonków
zaworów - ale to z uwagi na jego dobre właściwości przylegania do
powierzchni i stare uszczelnienie - któremu ani lepiej ani gorzej.
Jak wyjmuję tłoki ze starego silnika ale użytkowanego na współczesnym oleju
to nie ma jakiejkolwiek tragedii jak była na starych minerałach. Chyba, że
ktoś leje smalec z Tesco.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.11 15:50 Cavallino
- 29.08.11 15:54 PM
- 29.08.11 15:57 Cavallino
- 29.08.11 15:58 Marian Paździoch
- 29.08.11 16:04 PM
- 29.08.11 16:09 Cavallino
- 29.08.11 16:29 PM
- 29.08.11 16:40 Wojciech Wrodarczyk
- 29.08.11 18:31 Ukaniu
- 29.08.11 18:35 jerzu
- 29.08.11 19:22 Cavallino
- 29.08.11 19:23 Cavallino
- 29.08.11 19:34 Kuba \(aka cita\)
- 29.08.11 20:24 PM
- 29.08.11 21:11 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?