eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie?Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
    gne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
    <j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
    <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
    <j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <4e5b85dd$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g19b$ms5$1@news.onet.pl> <4e5b8d97$0$3493$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g2u3$tfs$1@news.onet.pl> <4e5b9319$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g441$1qk$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Date: Mon, 29 Aug 2011 15:39:01 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 26
    Message-ID: <4e5b9687$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.140.54
    X-Trace: 1314625159 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2455 83.24.140.54:3478
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394691
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:j3g441$1qk$1@news.onet.pl...
    > No to przeczytaj cały wątek.

    Chyba o to chodzi? :

    >I wolisz całkowity brak uszczelnienia i remont silnika, czy >jednak
    >pozostanie przy mineralnym/półsyntetyku?

    Jeśli o to chodzi, to w życiu nie widziałem całkowicie rozszczelnionego
    silnika po przejściu na syntetyk.
    Zwykle z uwgi na lepszy film olejowy bywa, że poprawia się sprężanie,
    pierścienie nie zrywają filmu (kosztem zużycia oleju). Zużycie oleju potrafi
    się zwiększyć też bo stare uszczelniacze nie zgarniają oleju z trzonków
    zaworów - ale to z uwagi na jego dobre właściwości przylegania do
    powierzchni i stare uszczelnienie - któremu ani lepiej ani gorzej.
    Jak wyjmuję tłoki ze starego silnika ale użytkowanego na współczesnym oleju
    to nie ma jakiejkolwiek tragedii jak była na starych minerałach. Chyba, że
    ktoś leje smalec z Tesco.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: