  • 51. Data: 2012-09-28 10:35:11
    Temat: Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    (...)
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Oleje spełniają normy i tyle. Możesz je zalać do czego chcesz.

    Otóż to.

    > A, że w instrukcjach do aut francuskich są one rekomendowane... jakoś
    > Jerzu do francy zalewa jednak Elfa - ciekawe czemu nie leje go do
    > germańskiego, k...a, oprawcy? :)

    Nie wiem - u mnie germański oprawca jeździł na Elf/Total.

  • 52. Data: 2012-09-28 14:54:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Sep 2012 19:29:48 +0200, w <k422ef$u1v$1@node2.news.atman.pl>, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Jest prosty sposob na sprawdzenie jakości oleju, jeździć na jednym przez
    > jakieś 100kkm zdjąć misę i zobaczyć ile jest w niej syfu, tandetne
    > półsyntetyki czy nawet pseudosyntetyki oparte o HC będą skutkować
    > nagromadzeniem różnego rodzaju pozostałości... Oleje w pełni syntetyczne
    > na bazie estrów i PAO oraz faktycznie zawierające dodatki
    > uszlachetniające a nie tylko na kartce pozostawią silnik czyściutki.

    Jak rozumiem, to "te tandetne półsyntetyki" ładnie wypłukują wszystkie
    nieczystości z silnika, natomiast te "w pełni syntetyczne z dodatkami" z
    niczego silnika nie wymyją?

  • 53. Data: 2012-09-28 15:15:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-28 14:54, r...@k...pl pisze:

    > Jak rozumiem, to "te tandetne półsyntetyki" ładnie wypłukują wszystkie
    > nieczystości z silnika, natomiast te "w pełni syntetyczne z dodatkami" z
    > niczego silnika nie wymyją?

    Nie, właśnie odwrotnie. Nagromadznie powstanie z badziewnego
    półsyntetycznego oleju którego baza jest tak czy siak w znacznej mierze
    mineralna

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 54. Data: 2012-10-02 14:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty nie, tylko kolega wyżej.
    > Magia nie magia, zerknij w karty produktu i porównaj go z podobnym
    > cenowo.

    ale nie chodzi o to co piszą i czy jeden ma coś więcej niż drugi.
    Chodzi o efekt.
    A efekt jest taki, że auto ma jeżdzić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire