  • 1. Data: 2012-09-27 08:30:00
    Temat: [Ford Focus FL 2008] Dziwne mikropęknięcia na lakierze
    Od: Tomek Trzcinski <t...@w...com>

    Witam,

    Od jakiegoś czasu (trochę więcej niż 6 miesięcy) obserwuje pojawiające
    się mikropęknięcia na lakierze na masce oraz dachu - obecnie jest ich po
    kilka na każdym elemencie. Wygląda to tak:

    http://imageshack.us/photo/my-images/19/img9574s.jpg
    /

    Pierwszy raz widzę takie coś - nie wydaje się aby to był skutek kamieni,
    owadów, ani jakiegoś opadu z drzew...Na żywo wygląda to tak jak by
    wierzchnia warstwa lakieru popękała odsłaniając podkład. Uszkodzenia są
    w dotyku płaskie, przejechanie tego pastą Tempo nic nie zmienia...

    Ma ktoś pomysł co jest przyczyną tego? Wada lakieru? (elementy raczej
    nie były powtórnie lakierowane - grubość ~fabryczna)

  • 2. Data: 2012-09-27 08:42:56
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-27 08:30, Tomek Trzcinski pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktoś pomysł co jest przyczyną tego? Wada lakieru? (elementy raczej
    > nie były powtórnie lakierowane - grubość ~fabryczna)

    Może srak ci naptakał?

  • 3. Data: 2012-09-27 08:46:01
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    hej
    luszczy sie lakier, kiepsko pomalowane?

  • 4. Data: 2012-09-27 08:55:21
    Od: Tomek Trzcinski <t...@w...com>

    On 2012-09-27 8:46 AM, wchpikus wrote:
    > hej
    > luszczy sie lakier, kiepsko pomalowane?

    Jestem drugim właścicielem i wg. historii auto nie było malowane.
    Miernik też na tych elementach trzyma 120-140um. Możliwe, że tak kiepski
    lakier jest fabryczny?

  • 5. Data: 2012-09-27 09:09:01
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej

    > Jestem drugim właścicielem i wg. historii auto nie było malowane.
    > Miernik też na tych elementach trzyma 120-140um. Możliwe, że tak kiepski
    > lakier jest fabryczny?

    Sa dwie mozliwosci:
    srak naptakal (ale to bys mial placek a nie takie pekniecia)
    kierski lakier

    Obstawiam drugie

  • 6. Data: 2012-09-27 09:46:17
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 27/09/2012 07:55, Tomek Trzcinski wrote:

    > Jestem drugim właścicielem i wg. historii auto nie było malowane.
    > Miernik też na tych elementach trzyma 120-140um. Możliwe, że tak kiepski
    > lakier jest fabryczny?

    Może masz samochód z alemiunium?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-09-27 10:20:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 09:46, DooMiniK pisze:

    > Może masz samochód z alemiunium?

    A M E L I N I U M !!!
    A teraz w nagrodę powinieneś zapisać tym słowem 100-kartkowy zeszyt.
    Drobno. Gęsim piórem. Bez jednego kleksa. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-09-27 11:00:57
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 27/09/2012 09:20, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > A M E L I N I U M !!!
    > A teraz w nagrodę powinieneś zapisać tym słowem 100-kartkowy zeszyt.
    > Drobno. Gęsim piórem. Bez jednego kleksa. :P

    Kajam się... 5 lat poza RP robi swoje, już umiem:
    AMELINIUM!

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-09-27 12:45:23
    Od: tÎż

    Tomek Trzcinski wrote:

    > http://imageshack.us/photo/my-images/19/img9574s.jpg
    /

    Ładną masz linijkę, a tornister jaki?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2012-09-27 19:59:50
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-09-27 11:00, DooMiniK pisze:

    > Kajam się... 5 lat poza RP robi swoje, już umiem:
    > AMELINIUM!

    Amelinium! to nie pomalujesz!
    Jeśli wierzysz, że lakier fabryczny - to sraka naptakała i gówienko
    sobie poleżało na lakierze - np. cały urlop :) Mogło nawet przed laty.
    We współczesnych autkach wystarczy :)
    Swoje pierwsze autko: Audi 90 '85 parkowałem jako dzieciak pod drzewkiem
    - nie przejmując się tym, co na nie spada. Po latach - miałem
    wyblaknięte placki w miejscach, gdzie ptasie klocki dłużej sobie
    poleżały - mimo, że krótko potem i po myciu - nie było nic widać.