eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana oleju z 5W50 na 5W40 › Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.x-privat.org!zen.net.uk!dedekind.z
    en.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.dialog.net.pl!
    not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
    Date: Fri, 28 Sep 2012 14:54:48 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 22
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <k41g2f$4kf$1@mx1.internetia.pl> <k41g1l$hmn$1@node1.news.atman.pl>
    <k41h5p$j46$1@node1.news.atman.pl> <k41lrp$hq5$1@node2.news.atman.pl>
    <k41oe1$b3k$1@usenet.news.interia.pl> <k41otp$kjn$1@node2.news.atman.pl>
    <t...@4...com>
    <k41q9b$lml$1@node2.news.atman.pl>
    <h...@4...com>
    <k41qf2$lml$3@node2.news.atman.pl> <k421pm$mpi$1@mx1.internetia.pl>
    <k422ef$u1v$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-2-5.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1348837043 22494 78.8.2.5 (28 Sep 2012 12:57:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Sep 2012 12:57:23 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466926
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 27 Sep 2012 19:29:48 +0200, w <k422ef$u1v$1@node2.news.atman.pl>, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Jest prosty sposob na sprawdzenie jakości oleju, jeździć na jednym przez
    > jakieś 100kkm zdjąć misę i zobaczyć ile jest w niej syfu, tandetne
    > półsyntetyki czy nawet pseudosyntetyki oparte o HC będą skutkować
    > nagromadzeniem różnego rodzaju pozostałości... Oleje w pełni syntetyczne
    > na bazie estrów i PAO oraz faktycznie zawierające dodatki
    > uszlachetniające a nie tylko na kartce pozostawią silnik czyściutki.

    Jak rozumiem, to "te tandetne półsyntetyki" ładnie wypłukują wszystkie
    nieczystości z silnika, natomiast te "w pełni syntetyczne z dodatkami" z
    niczego silnika nie wymyją?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: