  • 41. Data: 2012-09-27 21:17:20
    Temat: Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-27 21:09, Lewis pisze:

    > Może i nie salon piękności ale już kilka silników "zepsutych" przez
    > zapchane smoki i kanały olejowe szlamem widziałem.

    To również nie świadczy o jakości oleju.

  • 42. Data: 2012-09-27 21:19:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-27 21:17, Artur Maśląg pisze:

    > To również nie świadczy o jakości oleju.

    Między innymi o jakości oleju, przedmuchy, ogólny stan silnika i kijowe
    paliwo tez ma wplyw ale jakoś w większości te silniki nie były znacząco
    zużyte.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 43. Data: 2012-09-27 21:39:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-27 21:19, Lewis pisze:

    > Między innymi o jakości oleju,

    Jakoś tak średnio. Setki tysięcy zrobiłem (nie ja jeden) na olejach
    mineralnych i jakoś zapychanie smoków, kanałów itd. nie występowało.
    No, ale jak ktoś lał niewłaściwy, nie zmieniał itd. (a w czasach
    mineralnych to było bardzo ważne) to mógł się dorobić przyjemności.
    Teraz jest łatwiej - przez 100kkm można oleju nie zmienić i silnik
    zasadniczo bez strat dożywa sporego przebiegu.

    > przedmuchy, ogólny stan silnika i kijowe
    > paliwo tez ma wplyw ale jakoś w większości te silniki nie były znacząco
    > zużyte.

    W większości to samochody eksploatowane zgodnie i często niezgodnie
    z regułami sztuki, nie trafiają na warsztat z "zepsutymi" silnikami.
    Żeby do tego doszło, to się musi nałożyć kilka czynników i sam olej
    temu nie zaradzi.

  • 44. Data: 2012-09-27 22:07:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 17:09, jerzu pisze:

    > Mam lepsze rzeczy do roboty. Do jednego auta leję Elfa/Totala

    Akurat do tego auta, ELF czy Total to produkty rekomendowane. Ani nie są
    z półki Motula, ani tym bardziej nie są jakoś drogie. Są po prostu
    patriotycznym produktem względem aut, do których są zalecane. Więc OK.

    A Castrol ma ten problem, że bywa podrabiany.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 45. Data: 2012-09-27 22:13:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Akurat do tego auta, ELF czy Total to produkty rekomendowane. Ani nie są
    > z półki Motula, ani tym bardziej nie są jakoś drogie. Są po prostu
    > patriotycznym produktem względem aut, do których są zalecane. Więc OK.

    A czy do innego, niezwiązanego patriotycznie będzie pasować Elf/Fina
    /Total? Może być japońskie, albo niemieckie? Co Ty bredzisz?

    > A Castrol ma ten problem, że bywa podrabiany.

    Eeee tam - problemy były z niepodrabianym.

  • 46. Data: 2012-09-27 22:29:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 22:13, Artur Maśląg pisze:

    > A czy do innego, niezwiązanego patriotycznie będzie pasować Elf/Fina
    > /Total? Może być japońskie, albo niemieckie? Co Ty bredzisz?

    Oleje spełniają normy i tyle. Możesz je zalać do czego chcesz.
    A, że w instrukcjach do aut francuskich są one rekomendowane... jakoś
    Jerzu do francy zalewa jednak Elfa - ciekawe czemu nie leje go do
    germańskiego, k...a, oprawcy? :)

    > Eeee tam - problemy były z niepodrabianym.

    Może i tak. Nie wnikałem.

  • 47. Data: 2012-09-27 22:36:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 27 Sep 2012 22:29:17 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >A, że w instrukcjach do aut francuskich są one rekomendowane... jakoś
    >Jerzu do francy zalewa jednak Elfa - ciekawe czemu nie leje go do

    Nie wiem. Może dlatego że ten germański oprawca od żabojadów
    przyjechał z Castrolem? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2012-09-27 22:38:38
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-09-27 21:07, Lewis pisze:

    > Nie jestem powiązany z żadną firmą, motula
    > wymieniłem przy okazji kilku innych marek a
    > flame zaczął się później. Osobiście leję
    > Valvoline i Gulfa. Co do podzielenia się to
    > jak niżej.

    > Ile płacisz za Motula 5W40?
    >
    >140zł za 5l.

    He,he, he. A więc nie lejesz, ale płacisz 140
    zł za 5l. Pewno palisz nim w piecu.
    Ej, zmień nicka na Pinokio.

    > Nie wiesz co nie podzielę się, będe chamem i
    > egoistą a już wklejałem link. Chcesz to sobie
    > poszukaj.

    Nie wiem co, gdzie i na jaki temat wklejałeś.
    Więc powtórzę: Linki, linki, please.
    Oczywiście wiem, że nic nie pokażesz, bo twoje
    opinie są tyle warte co opinie o autach na
    literę F bądź też skuteczność leków
    homeopatycznych.

    JK

  • 49. Data: 2012-09-27 22:51:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-27 22:38, JK pisze:

    > He,he, he. A więc nie lejesz, ale płacisz 140 zł za 5l. Pewno palisz nim
    > w piecu.
    > Ej, zmień nicka na Pinokio.

    O matko człowieku a myślisz że jak kupuję to muszę lać to do swoich aut?

> [...]
    > Oczywiście wiem, że nic nie pokażesz, bo twoje opinie są tyle warte co
    > opinie o autach na literę F bądź też skuteczność leków homeopatycznych.

    Weź się zamiast brandzlować i zainteresuj tematem.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 50. Data: 2012-09-28 09:04:56