eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechanikówRe: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • Data: 2018-12-30 11:08:21
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 29-12-2018 o 23:00, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-12-29 o 10:58, Cavallino pisze:
    >>
    >> A co to dokładniej jest, zwykła E-klasa?
    >> W każdym razie raczej nie bierz pod uwagę budżetowych dupowozów,
    >> zwłaszcza jeśli nie chcesz się zgodzić, że różnica w cenie z czegoś
    >> musi wynikać.
    >
    > Jasne, zgadzam się. Kłopot w tym, że pojęcie dupowoza klaruje się w
    > chwili gdy przejedziesz się danym autem.

    W przypadku limuzyn marek budżetowych możesz od razu założyć że nimi są.
    A sportowe będą głośne, tego się nie łączy na tej półce.

    > No dobrze - nie będę się odnosił do tematu bo go nie znam. Jeśli to
    > prawda, to pozostaje jedynie ubolewać nad tym, że producent auta miał to
    > gdzieś. Z pewnością wytłumienie na etapie produkcji byłoby znacznie tańsze.

    Ale nie każdy jest fanem tego typu rozwiązań i nie każdy chciałby za to
    płacić, zarówno jeśli chodzi o materiały, jak i masę,a więc zużycie
    paliwa i osiągi - to nie są lekkie dodatki.


    >
    >>> Obawiam się, że rozbieranie całego wnętrza będzie skutkowało
    >>> połamaniem zaczepów, być może utratą gwarancji.
    >>
    >> Bez przesady, są warsztaty które robią to na codzień, a kołki nie są
    >> niedostępnym wytworem ze złota, jakby coś się ułamało.
    >
    > Mam tu nieco inne zdanie. Sam rozbierałem jako majsterkowicz swoje auta
    > w celu przeprowadzenia udoskonaleń.

    No właśnie na tym polega różnica, że oni wiedzą jak się z tym obchodzić.


    >> Ale tuningiem zawieszenia jak najbardziej.
    >
    > Dla mnie to przegięcie. Jeśli kupujesz nowe fabrycznie auto i je potem
    > tuningujesz w każdym kierunku, to otrzymujesz zupełnie inne auto w
    > zupełnie innej cenie.

    Dokładnie, taki jest skutek oczekiwań niezgodnych z klasą kupowanego
    pojazdu.
    Jak chcesz wózka o sportowych parametrach i prowadzeniu to NIE kupujesz
    budżetowego dupowoza klasy D, niezależnie od jego mocy.

    Inne opcje, to pogodzenie się z faktem że jest jaki jest, albo właśnie
    tuning, żeby zbliżyć go do swoich oczekiwań.

    Ale nie martw się - moich oczekiwań też nie spełnia żadne auto w
    rozsądnej cenie.
    Chciałbym NOWEGO suva, ale o parametrach i zgrubnym wyglądzie pierwszych
    suvów z lat 90-tych.
    Czyli wygląd suva, (bardziej terenówki, a nie crossovera), niska masa,
    nieduże gabaryty, właściwości trakcyjne osobówki, ale spore możliwości w
    terenie, silnik turbo, do tego cena do 100 tys.

    Brak ofert na rynku - jeśli coś fajnie jeździ w terenie, to jest bardzo
    badziewnie wykonane (Duster), albo kosmicznie drogie (Jeep, Land Rover).
    Sytuacji pośrednich brak.

    >Nie wspomnę o utracie gwarancji - no chyba, że istnieje jakiś
    > odpowiednik AMG dla Kia.

    A czego Ci brakuje w topowej wersji Stingera?


    >
    >>> Patrzałem też na OLX - roczne auto traci prawie połowę wartości.
    >>> Roczna używka byłaby w podobnej cenie, co 4-ro letni Merc. Może warto
    >>> w tą stronę pójść ... hmm.
    >>
    >> Ale to musisz z rok poczekać, o ile takie będą.
    >
    > Już są.

    Normalnie używane, czy zajeżdżone demówki?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: