-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
Date: Sun, 30 Dec 2018 11:08:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 78
Message-ID: <q0a5ej$4ta$1@node2.news.atman.pl>
References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl> <pv15ov$k5n$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<pv188u$mfs$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<pv3v9h$2ff$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pv5sr4$u97$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<pv9c0b$34j$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<pvbku0$7d7$1@node2.news.atman.pl> <pvdu0u$mv2$1@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pvgicp$aqo$1@node1.news.atman.pl> <pvlvti$kid$2@node2.news.atman.pl>
<pvmca6$u1f$3@node1.news.atman.pl> <pvoqts$9hm$1@node2.news.atman.pl>
<q00su0$p39$1@node1.news.atman.pl> <q03cob$4v2$1@node1.news.atman.pl>
<q05pvu$esr$1@node1.news.atman.pl> <q069c6$iof$1@node2.news.atman.pl>
<q07gg2$llf$1@node2.news.atman.pl> <q08qqr$u5i$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1546164499 5034 85.221.129.71 (30 Dec 2018 10:08:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Dec 2018 10:08:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <q08qqr$u5i$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 181230-0, 30.12.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647042
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29-12-2018 o 23:00, Marek S pisze:
> W dniu 2018-12-29 o 10:58, Cavallino pisze:
>>
>> A co to dokładniej jest, zwykła E-klasa?
>> W każdym razie raczej nie bierz pod uwagę budżetowych dupowozów,
>> zwłaszcza jeśli nie chcesz się zgodzić, że różnica w cenie z czegoś
>> musi wynikać.
>
> Jasne, zgadzam się. Kłopot w tym, że pojęcie dupowoza klaruje się w
> chwili gdy przejedziesz się danym autem.
W przypadku limuzyn marek budżetowych możesz od razu założyć że nimi są.
A sportowe będą głośne, tego się nie łączy na tej półce.
> No dobrze - nie będę się odnosił do tematu bo go nie znam. Jeśli to
> prawda, to pozostaje jedynie ubolewać nad tym, że producent auta miał to
> gdzieś. Z pewnością wytłumienie na etapie produkcji byłoby znacznie tańsze.
Ale nie każdy jest fanem tego typu rozwiązań i nie każdy chciałby za to
płacić, zarówno jeśli chodzi o materiały, jak i masę,a więc zużycie
paliwa i osiągi - to nie są lekkie dodatki.
>
>>> Obawiam się, że rozbieranie całego wnętrza będzie skutkowało
>>> połamaniem zaczepów, być może utratą gwarancji.
>>
>> Bez przesady, są warsztaty które robią to na codzień, a kołki nie są
>> niedostępnym wytworem ze złota, jakby coś się ułamało.
>
> Mam tu nieco inne zdanie. Sam rozbierałem jako majsterkowicz swoje auta
> w celu przeprowadzenia udoskonaleń.
No właśnie na tym polega różnica, że oni wiedzą jak się z tym obchodzić.
>> Ale tuningiem zawieszenia jak najbardziej.
>
> Dla mnie to przegięcie. Jeśli kupujesz nowe fabrycznie auto i je potem
> tuningujesz w każdym kierunku, to otrzymujesz zupełnie inne auto w
> zupełnie innej cenie.
Dokładnie, taki jest skutek oczekiwań niezgodnych z klasą kupowanego
pojazdu.
Jak chcesz wózka o sportowych parametrach i prowadzeniu to NIE kupujesz
budżetowego dupowoza klasy D, niezależnie od jego mocy.
Inne opcje, to pogodzenie się z faktem że jest jaki jest, albo właśnie
tuning, żeby zbliżyć go do swoich oczekiwań.
Ale nie martw się - moich oczekiwań też nie spełnia żadne auto w
rozsądnej cenie.
Chciałbym NOWEGO suva, ale o parametrach i zgrubnym wyglądzie pierwszych
suvów z lat 90-tych.
Czyli wygląd suva, (bardziej terenówki, a nie crossovera), niska masa,
nieduże gabaryty, właściwości trakcyjne osobówki, ale spore możliwości w
terenie, silnik turbo, do tego cena do 100 tys.
Brak ofert na rynku - jeśli coś fajnie jeździ w terenie, to jest bardzo
badziewnie wykonane (Duster), albo kosmicznie drogie (Jeep, Land Rover).
Sytuacji pośrednich brak.
>Nie wspomnę o utracie gwarancji - no chyba, że istnieje jakiś
> odpowiednik AMG dla Kia.
A czego Ci brakuje w topowej wersji Stingera?
>
>>> Patrzałem też na OLX - roczne auto traci prawie połowę wartości.
>>> Roczna używka byłaby w podobnej cenie, co 4-ro letni Merc. Może warto
>>> w tą stronę pójść ... hmm.
>>
>> Ale to musisz z rok poczekać, o ile takie będą.
>
> Już są.
Normalnie używane, czy zajeżdżone demówki?
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.18 20:11 Marek S
- 30.12.18 20:14 Marek S
- 30.12.18 21:45 s...@g...com
- 30.12.18 22:21 Michał Baszyński
- 30.12.18 23:21 Marek S
- 30.12.18 23:31 Marek S
- 31.12.18 18:02 Cavallino
- 01.01.19 02:11 Marek S
- 01.01.19 11:59 Budzik
- 01.01.19 13:44 Cavallino
- 02.01.19 21:26 Marek S
- 02.01.19 22:21 Marek S
- 03.01.19 08:08 p...@g...com
- 03.01.19 12:59 Budzik
- 03.01.19 17:22 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2025-01-14 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-14 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-01-14 Gorzów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi