eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechanikówRe: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Date: Sun, 30 Dec 2018 11:08:21 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 78
    Message-ID: <q0a5ej$4ta$1@node2.news.atman.pl>
    References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl> <pv15ov$k5n$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pv188u$mfs$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pv3v9h$2ff$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pv5sr4$u97$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pv9c0b$34j$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pvbku0$7d7$1@node2.news.atman.pl> <pvdu0u$mv2$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pvgicp$aqo$1@node1.news.atman.pl> <pvlvti$kid$2@node2.news.atman.pl>
    <pvmca6$u1f$3@node1.news.atman.pl> <pvoqts$9hm$1@node2.news.atman.pl>
    <q00su0$p39$1@node1.news.atman.pl> <q03cob$4v2$1@node1.news.atman.pl>
    <q05pvu$esr$1@node1.news.atman.pl> <q069c6$iof$1@node2.news.atman.pl>
    <q07gg2$llf$1@node2.news.atman.pl> <q08qqr$u5i$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1546164499 5034 85.221.129.71 (30 Dec 2018 10:08:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Dec 2018 10:08:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    In-Reply-To: <q08qqr$u5i$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181230-0, 30.12.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647042
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29-12-2018 o 23:00, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-12-29 o 10:58, Cavallino pisze:
    >>
    >> A co to dokładniej jest, zwykła E-klasa?
    >> W każdym razie raczej nie bierz pod uwagę budżetowych dupowozów,
    >> zwłaszcza jeśli nie chcesz się zgodzić, że różnica w cenie z czegoś
    >> musi wynikać.
    >
    > Jasne, zgadzam się. Kłopot w tym, że pojęcie dupowoza klaruje się w
    > chwili gdy przejedziesz się danym autem.

    W przypadku limuzyn marek budżetowych możesz od razu założyć że nimi są.
    A sportowe będą głośne, tego się nie łączy na tej półce.

    > No dobrze - nie będę się odnosił do tematu bo go nie znam. Jeśli to
    > prawda, to pozostaje jedynie ubolewać nad tym, że producent auta miał to
    > gdzieś. Z pewnością wytłumienie na etapie produkcji byłoby znacznie tańsze.

    Ale nie każdy jest fanem tego typu rozwiązań i nie każdy chciałby za to
    płacić, zarówno jeśli chodzi o materiały, jak i masę,a więc zużycie
    paliwa i osiągi - to nie są lekkie dodatki.


    >
    >>> Obawiam się, że rozbieranie całego wnętrza będzie skutkowało
    >>> połamaniem zaczepów, być może utratą gwarancji.
    >>
    >> Bez przesady, są warsztaty które robią to na codzień, a kołki nie są
    >> niedostępnym wytworem ze złota, jakby coś się ułamało.
    >
    > Mam tu nieco inne zdanie. Sam rozbierałem jako majsterkowicz swoje auta
    > w celu przeprowadzenia udoskonaleń.

    No właśnie na tym polega różnica, że oni wiedzą jak się z tym obchodzić.


    >> Ale tuningiem zawieszenia jak najbardziej.
    >
    > Dla mnie to przegięcie. Jeśli kupujesz nowe fabrycznie auto i je potem
    > tuningujesz w każdym kierunku, to otrzymujesz zupełnie inne auto w
    > zupełnie innej cenie.

    Dokładnie, taki jest skutek oczekiwań niezgodnych z klasą kupowanego
    pojazdu.
    Jak chcesz wózka o sportowych parametrach i prowadzeniu to NIE kupujesz
    budżetowego dupowoza klasy D, niezależnie od jego mocy.

    Inne opcje, to pogodzenie się z faktem że jest jaki jest, albo właśnie
    tuning, żeby zbliżyć go do swoich oczekiwań.

    Ale nie martw się - moich oczekiwań też nie spełnia żadne auto w
    rozsądnej cenie.
    Chciałbym NOWEGO suva, ale o parametrach i zgrubnym wyglądzie pierwszych
    suvów z lat 90-tych.
    Czyli wygląd suva, (bardziej terenówki, a nie crossovera), niska masa,
    nieduże gabaryty, właściwości trakcyjne osobówki, ale spore możliwości w
    terenie, silnik turbo, do tego cena do 100 tys.

    Brak ofert na rynku - jeśli coś fajnie jeździ w terenie, to jest bardzo
    badziewnie wykonane (Duster), albo kosmicznie drogie (Jeep, Land Rover).
    Sytuacji pośrednich brak.

    >Nie wspomnę o utracie gwarancji - no chyba, że istnieje jakiś
    > odpowiednik AMG dla Kia.

    A czego Ci brakuje w topowej wersji Stingera?


    >
    >>> Patrzałem też na OLX - roczne auto traci prawie połowę wartości.
    >>> Roczna używka byłaby w podobnej cenie, co 4-ro letni Merc. Może warto
    >>> w tą stronę pójść ... hmm.
    >>
    >> Ale to musisz z rok poczekać, o ile takie będą.
    >
    > Już są.

    Normalnie używane, czy zajeżdżone demówki?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: