  • 11. Data: 2010-09-14 20:05:06
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 14 Sep 2010 19:57:51 +0200, venioo <p...@o...eu>
    wrote:

    > Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom
    > kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie
    > wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)

    Ćwiczenia z kataforezy w łazience i cynkowania ogniowego w
    piekarniku? ;)

    r.
    _____________

  • 12. Data: 2010-09-14 21:00:25
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    _____________
    > robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >
    >   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
    sie czepiasz drobiazgów.

  • 13. Data: 2010-09-14 22:21:55
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości
    > czy może jest to durny pomysł

    jest - jak i pozostale...

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-09-14 22:27:45
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    > Co się będziesz szczypał z blachą, zrób sobie odpowiedniki z alu na
    > zamówienie. Albo może z tytanu?

    eee tam za drogo wyjdzie:-) a kiedys w telewizorni pokazywali, ze da sie
    nawet z wlokien od skorek bananow. Dostepne wszedzie na tony :-) do tego
    troche zywicy i voila ;-D

    P.S Nie rdzewieja :-)

  • 15. Data: 2010-09-14 22:50:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 16:54:49 +0200, krzysiek82 wrote:
    >mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa. Chciałbym złożyć
    >karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który
    >dysponuje ramą pomiarową?

    Realne, pod warunkami .. np zgrzewarke trzeba miec.
    Tylko niekoniecznie oplacalne to bedzie - np rok bedziesz skladal :-)

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/z
    budowalem-slr,381388
    http://motoryzacja.interia.pl/galerie/inne/mercedes-
    slr-vision,4070
    http://www.motoforum.pl/312/vision.html
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/g
    rand-prix-spo-dla-slr,391610

    >Chodzi o karoserię fiata cinquecento.
    >Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii są do
    >kupienia.

    Wszystkie ? Slupki itp ?

    >Czy ktoś już próbował czegoś takiego czy może jest to durny
    >pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    >budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu
    obdarzonego numerem VIN.

    J.

  • 16. Data: 2010-09-14 23:25:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-14 19:57, venioo wrote:

    > Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom
    > kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie
    > wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)>

    Zawsze mozna zyskac praktyczna wiedze w dziedzinie wznoszenia wiat
    przystankowych, a tych chocby stolica ostatnio chce troche wymienic.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2010-09-14 23:50:50
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    rand-prix-spo-dla-slr,391610

    > Wszystkie ? Slupki itp ?

    > przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu

    Akurat to nie problem. Kupi protoplastę po zderzeniu z lokomotywą.

  • 18. Data: 2010-09-14 23:57:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-09-14 16:54, krzysiek82 pisze:
> [...]
    > karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który
    > dysponuje ramą pomiarową? Chodzi o karoserię fiata cinquecento.

    Wszystko jest realne, pytanie tylko czy opłacalne.

    > Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii są do
    > kupienia.

    Dach, podłoga, słupki?
    I to nowe? Bo jeśli używane z jakiś ciętych aut to jaki sens? Kup po
    prostu całe używane Cinquecento bez rdzy i będziesz miał wszystko gotowe.

    > Czy ktoś już próbował czegoś takiego czy może jest to durny
    > pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    > budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    Hmmm... A pytałeś w ASO? Tam ostatnio jakaś wyprzedaż części do CC chyba
    jest, bo ceny jakieś takie niskie. Może i budy mają?

    Możesz też polować na jakimś Allegro albo forach markowych - może akurat
    trafisz zdrowe blachy od kogoś komu zdechł silnik i dostaniesz auto za
    grosze. Tyle że tu trzeba polować.

    Ale przy tak tanim i popularnym aucie jak CC to raczej nie ma sensu - po
    prostu kupujesz jakiś garażowany bez rdzy i już.

  • 19. Data: 2010-09-15 08:46:17
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabrykš (czy realne)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.09.2010 22:50, J.F. pisze:

    > przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu
    > obdarzonego numerem VIN.

    Niestety - trzeba by "zezłomować" i zbudować SAMa ;)

  • 20. Data: 2010-09-15 09:05:25
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 17:26, kamil pisze:
    > Ty albo jestes miliarderem, albo bezrobotnym. Inaczej nie potrafie
    > wyjasnic, dlaczego mozesz cale dnie skladac i rozkladac cinqucento.

    Dłubanie przy tym aucie znakomicie mnie relaksuje, mam sentyment do tego
    pojazdu jak dla mnie jest to coś więcej niż samochód.

    --
    krzysiek82