    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Date: Tue, 14 Sep 2010 22:50:40 +0200

    On Tue, 14 Sep 2010 16:54:49 +0200, krzysiek82 wrote:
    >mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa. Chciałbym złożyć
    >karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który
    >dysponuje ramą pomiarową?

    Realne, pod warunkami .. np zgrzewarke trzeba miec.
    Tylko niekoniecznie oplacalne to bedzie - np rok bedziesz skladal :-)

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/z
    budowalem-slr,381388
    http://motoryzacja.interia.pl/galerie/inne/mercedes-
    slr-vision,4070
    http://www.motoforum.pl/312/vision.html
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/g
    rand-prix-spo-dla-slr,391610

    >Chodzi o karoserię fiata cinquecento.
    >Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii są do
    >kupienia.

    Wszystkie ? Slupki itp ?

    >Czy ktoś już próbował czegoś takiego czy może jest to durny
    >pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    >budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu
    obdarzonego numerem VIN.

    J.