  • Data: 2011-09-29 01:19:50
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2011, kamil wrote:

    > START - preferencje są różne i śarówki energooszczędne też. Można nimi
    > emulować światło dzienne 6500k, można kupić też świecące przyjemnym, ciepłym
    > światłem.

    Tu jest drobny problem: wypada się zgodzić z malkontentami,
    że "energooszczędne" kiepsko emulują światło w którym "powinno"
    być sporo czerwonego.
    Mi to nie wadzi, bo odszedłem od "ciepłych" świateł, ale jeśli
    gdzieś są to niestety rację muszę przyznać.
    I nie zaprzeczaj że to nieprawda, bo sam wiesz że jest inaczej.

    > Biadolenie że bez żarówek żyć się nie da to mocne wyolbrzymianie i tyle.

    Co mam niby włożyć w miejsce, w którym mam od -30 zimą do +40 latem,
    tudzież niewykluczone że wilgoć się skropli (choć "od zewnątrz"
    odizolowane)?

    pzdr, Gotfryd