  • Data: 2011-09-27 15:42:04
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j5sjah$mvs$...@m...internetia.pl...

    > Rarytas, jedno to 95m2 _po podłodze_, a drugie w jakiejś rembertowskiej
    > zapyziałej kamienicy :) Ty szukałeś najtańszych, ja brałem pierwsze z
    > google.

    nic nie pisałeś o ograniczeniach ;)
    w dodatku zmieniłeś walutę i chciałeś tego samego, popularna hiszpańska
    pensja to pewnie niecałe 1000 euro, u nas jednak są to okolice 1500-2000,
    więc dla zobrazowania sytuacji powinniśmy porównać oferty warte te 350
    pensji, wtedy się okazuje, że jednak wychodzi nam 1:1
    a żeby było weselej, ceny artykułów pierwszej potrzeby, np żywność są
    przynajmniej na Majorce takie jak w Polsce, zmienia się tylko waluta, czyli
    jeśli u nas za coś płacisz 2 zeta, tam okolice 2 euro