  • Data: 2011-09-27 15:43:40
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2011 15:29, AZ pisze:

    > W 2016 znikaja rowniez halogeny :-) A co jest nie tak? Przedewszystkim

    Swoją szosą debilna odgórna regulacja... Ceny energii są takie, że są
    IMHO wystarczającą motywacją do przechodzenia na oświetlenie
    energooszczędne.

    > cena, barwa swiatla, nie nadaja sie do zastosowania w miejscach gdzie
    > czesto sie wlacza/wylacza swiatlo, dluzszy czas startu.

    Eeetam...

    Co do pstrykania zgoda - ale w miejsca do pstrykania instalujesz
    oświetlenie diodowe.

    Współczesne świetlówki starują szybko (póki się nie zużyją) i mają
    przyjemną barwę w szerokim asortymencie. Najbardziej boli cena, ale za
    to mniej płacę za prąd na oświetlenie plus na jednym małym UPSie mam
    zapas pełnego oświetlenia domu i podjazdu na jakieś pół godziny w razie
    awarii zasilania (dość czasu, żeby agregat wytaszczyć i uruchomić).