  • Data: 2011-09-27 15:22:55
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 15:11, AZ pisze:

    > Masz zbyt ograniczone myslenie by to ogarnac. Nie bede probowal.

    Przykro - podałem Ci nawet jakiś czas temu linki do materiałów,
    które mógłbyś wykorzystać, nawet ze wskazaniem jakich jeszcze
    informacji potrzebujesz. Jednak nie, Ty wolisz coś sobie pogadać
    o moim ograniczonym myśleniu. Typowe i jakoś mnie nie dziwi.

    > Smileye sa dla slabo rozgarnietych ktorzy nie potrafia zauwazyc zartu
    > lub ironii w slowach,

    Tak, słyszałem o tym i nawet się sprawdziło. Świetnie :)

    > Ty nie zauwazyles.

    A co Ty możesz o tym wiedzieć?

    > Ja? Ja poszukuje w kazdym poscie czegokolwiek zeby skwitowac to "wolne
    > zarty" i sie przyjebac?

    Na to wygląda. Ciekawe co tym razem się Tobie nie spodoba.

    > Ochlon.

    Byłeś już na spacerze? Meliska?