  • Data: 2011-09-27 15:40:56
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-27, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Cena - jak często kupujesz? Ja mam te same energooszczędne już ze 4
    > lata. Barwę światła można uzyskać bardzo naturalną, energoszczędne
    > żarówki stosuje się w fotografii studyjnej, nie powiesz mi chyba że w to
    > co nadaje się do sesji Vogue, nad zlewem Kowalskiego będzie za kiepskie?

    A jak czesto wymieniales zwykle zarowki? Jak uzyskasz barwe bardzo
    naturalna? Co z efektem strobo? Zdjecie jest raz utrwalone, a przy
    swietle siedzisz i tego nie porownuj. Energooszczedna moge miec w
    kuchni, ale w pokoju chcialbym miec cieple swiatlo a nie trupie od
    zarowki energooszczednej.

    Tu nie chodzi o wyzszosc jednej nad druga, ale o idiotyczny zakaz.

    > Popatrz tylko trochę dalej, niż własna kuchnia. Surowców nie przybywa,
    > energia robi się coraz droższa, UE (i nie tylko zresztą) woli
    > przygotować ludzi stopniowo do zmian, niż dać im obudzić się z ręką w
    > nocniku.

    A ile kosztuje wyprodukowanie i utylizacja zarowki energooszczednej i
    ile surowcow pochlania? Bo zwykla to kawalek zelastwa i szkla.

    --
    Artur