  • Data: 2011-09-27 15:34:46
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/09/2011 14:29, AZ wrote:

    > Jak sobie wykupisz kupon na emisje CO2. Inaczej grzywna i zeslanie do
    > lagrow za zatruwanie srodowiska ;-)

    > W 2016 znikaja rowniez halogeny :-) A co jest nie tak? Przedewszystkim
    > cena, barwa swiatla, nie nadaja sie do zastosowania w miejscach gdzie

    Cena - jak często kupujesz? Ja mam te same energooszczędne już ze 4
    lata. Barwę światła można uzyskać bardzo naturalną, energoszczędne
    żarówki stosuje się w fotografii studyjnej, nie powiesz mi chyba że w to
    co nadaje się do sesji Vogue, nad zlewem Kowalskiego będzie za kiepskie?

    > czesto sie wlacza/wylacza swiatlo, dluzszy czas startu.

    A tu się zgadzam.

    Popatrz tylko trochę dalej, niż własna kuchnia. Surowców nie przybywa,
    energia robi się coraz droższa, UE (i nie tylko zresztą) woli
    przygotować ludzi stopniowo do zmian, niż dać im obudzić się z ręką w
    nocniku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil