  • Data: 2014-11-25 18:53:27
    Temat: Re: Zlecę drobny projekt
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie zdajesz sobie sprawy ze skali :(

    Policzyli ręcznie w 6 dni w atmosferze, delikatnie mówiąc, napiętej,
    co daje górne ograniczenie na skalę. Po drugie, największe obciążenie
    jest przy obsłudze lokali wyborczych, a tam się znakomicie zrównolegla:
    liczenie w Opolu nie ma nic wspólnego z liczeniem we Wrocławiu.

    > 429 tysięcy miał kosztować program. Wybory kosztują 500 razy więcej.

    To prawda, ale właśnie to miał robić ten program: agregację
    wyników częściowych z obwodów. Więc propozycja jest taka, by
    go zastąpić "biozłączem". :-)

    Pozdrawiam, Piotr