  • Data: 2014-11-25 19:03:10
    Temat: Re: Zlecę drobny projekt
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Tuesday, November 25, 2014, 6:53:27 PM, you wrote:

    > Policzyli ręcznie w 6 dni w atmosferze, delikatnie mówiąc, napiętej,
    > co daje górne ograniczenie na skalę.

    Liczyło to tysiące ludzi. Używając m.in. Excela właśnie.

    > Po drugie, największe obciążenie jest przy obsłudze lokali
    > wyborczych, a tam się znakomicie zrównolegla: liczenie w Opolu nie
    > ma nic wspólnego z liczeniem we Wrocławiu.

    Wielkości komisji obwodowych są zbliżone. I jak najbardziej ma wiele
    wspólnego.

    Liczyłem głosy w najbardziej poebanych wyborach - w 1989 roku.
    Trudniejszych wyborów od tamtego czasu nie było. Liczyliśmy ręcznie na
    każdym poziomie.

    > To prawda, ale właśnie to miał robić ten program: agregację
    > wyników częściowych z obwodów. Więc propozycja jest taka, by
    > go zastąpić "biozłączem". :-)

    Ale to żadna nowość. Agregacja jest od zawsze - tego się po prostu
    inaczej nie da zrobić. Tylko to nie jest kwestia 3 ludzi - jak Ci się
    wydaje.

    --
    Best regards,
    RoMan