  • Data: 2014-11-23 21:21:41
    Temat: Re: Zlecę drobny projekt
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sundayman napisał:

    > Może w budżetówce, gdzie wszystkim wszystko wisi.
    > Bo w normalnym biznesie jest dokładnie odwrotnie - cena nigdy nie jest
    > głównym kryterium. Ech, nie dziwota, że jest jak jest, skoro taka jest
    > przeciętna świadomość...

    Budżetówka, to jest osobny byt materialny i intelektualny :-)
    Miewałem z nimi do czynienia od strony ofert telekomunikacyjnych.
    Konkretnie najbardziej upierdliwe były szkoły, ponieważ często wymagały
    "zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych" składania ofert przez
    operatorów, przetargów i umów wyłącznie na 12 miesięcy. Umowa musiała
    być od 1 stycznia do 31 grudnia.
    Nie wiem jak kupowali kredę :-)
    Nie ważne, że PZP dotyczy bodaj kwot powyżej 6000 Euro. Parę telefonów i
    zwykły internet należało przeprowadzić zgodnie z PZP. Koniec, kropka -
    tak powiedziała Pani Księgowa. Nie każda szkoła była taka durna ale nie
    pomagało nawet podawanie przykładów sąsiednich placówek, żeby sprawdzili
    jak inni radzą sobie z tym problemem - "u nas tak nie będzie" :-) Ofertę
    dostawali dokładnie taką, jak inni, dostępną dla każdego na stronie
    internetowej.
    Kiedyś niechcący dosięgła ich zemsta w postaci darmowej drukarki, czy
    innego gadżetu. Kurier przywiózł tę powiedzmy drukarkę. Księgowa nie
    może jej przyjąć na stan, bo niby skąd ona się wzięła - nie ma na
    rachunku, nie ma w zamówieniu. Nie pomogła prośba o wpięcie do
    segregatora regulaminu, z którego wynikała darmowa dostawa gadżetu. Nie
    pamiętam jak się to zakończyło ale chyba jakoś ją odebraliśmy.
    Ponieważ w życiu nie ma nic za darmo, to dla formalności pojawiła się
    odpłatność za gadżety w postaci 1 złotego plus VAT. Budżetówka była
    zachwycona.