  • Data: 2014-11-24 23:48:29
    Temat: Re: Zlec? drobny projekt
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2014 19:28:54 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >ale zdajesz sobie sprawę, że się kompromitujesz publicznie ?

    Gdyby mnie ktos powiezial ze moze wydac 50 tysiecy, aja po szybkiej
    kalkulacji bym ustali ze to mnie nie bedzei kosztowac wiecej niz 5
    tysiecy, natychmiast bym odpowiedzial: "to bedzie kosztowac 49
    tysiecy, ale w celu nawiazania kontaktow dobrosasiedzkich damy Panu
    upust 5 tysiecy zlotych. Wiec zamkniemy sie tylko w 44 tysiacach"

    Gdybym tak nei zrobil, to bylbym idiota.

    Na kursach Business Management 101 pierwsza rzecza ktorej ucza to "nie
    zdradzaj glebokosci twojej keiszeni". No, ale to w Ameryce. Rozumiem
    ze Polacy musza sie bisnesu pouczyc jeszcze z 50 lat. W koncu,
    niedawno zaczelismy

    A.L.