  • Data: 2014-11-23 17:23:43
    Temat: Re: Zlecę drobny projekt
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 Nov 2014 14:00:30 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mniej wiecej sie z Toba zgadzam, tylko zdaje sie trwalo to troche
    >dluzej, procedure przetargowa przeciagano (to moga robic
    >zainteresowani), i na koniec zostaly 3 miesiace.
    >Poniewaz zamowiono tylko jakies moduly, zakladam ze do istniejacych
    >programow ... pol miliona to tak z 10 dobrze oplacanych (w Polsce)
    >informatykow, przez 3 miesiace intensywnej pracy cos mozna zrobic,
    >szczegolnie jesli maja doswiadczenie w temacie.
    >
    >Z pierwsza wersja widac firma wyrobila sie w terminie, tylko ze to
    >byla wczesna alfa :-)
> [...]

    Patrz moj inny slajd na temat projektow. NASA tez ma swoje pzrewiny:
    utrata probnika na Marsa z powocy zlego pzreliczania cali na
    centymetry, utrata innego bo ktos nie umial rozwiazywac rownan
    rozniczkowych na komputerze itede

    Jak zas idze i o system do glosowania - z tego 400 tysiecy nalezalo
    odliczyc 130 tysi cy na "koszta osobowe" czlonkow komisji, szkolene
    dla 300 osob, oraz bankiet na zakonczenie. tak wiec na sam soft
    zostalo niewiele.

    Tak na marginesie, popatzrelem na kod tego "kalkulatora". Gdyby
    student mi cos takiego przyniosl, dostalby kopa w bottom. Szczegolnie
    ubawily mnie "empt yexception handlers". cztl izasada dzialania
    programu" jak nedzie blad, ignorujemy go nie informujac uzytkownika i
    lecimy dalej"

    A.L.