  • Data: 2018-09-14 20:04:00
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 14 Sep 2018 09:49:54 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Gdyby rzady niemieckie czy brytyjskie nie nalozyly sztucznych podatkow to
    > niemiec/brytol by tego "szrota" nie sprzedawal za granice.

    Oczywiście, to że ludzie palą papierosy i piją alkohol a później zabijają
    po pijaku ludzi to wina producentów. Litości.

    > Ich stac na doplacanie.

    > Gdyby DPF byl dobrze zrobiony to by sie nie psul.

    Jest dobrze zrobiony, DPF się nie psuje.

    > Moze by sie zuzywal ale nie psul by sie.

    Nie psuje się.

    > I nie trzeba by go bylo wycinac.

    Nie trzeba go wycinać, bo jest dobrze zrobiony i się nie psuje. Jeśli
    jeszcze raz trzeba powtórzyć, psuje się silnik i osprzęt a nie DPF.

    > Ale nie jest dobrze zrobiony.

    Jest dobrze zrobiony, a ktoś kto twierdzi inaczej jest zwykłym ignorantem,
    by nie użyć bardziej dosadnego określenia.

    > A gdyby na badaniach okresowych pilnowano by emisji to te auta by po
    > prostu sie nie oplacaly. I ich import bylby nikly.

    Wystarczyłoby sprawdzać czy auto posiadając normę ma wymagane podzespoły.
    Tak jak jest na zachodzie. O tym właśnie jest ten wątek.

    > Ale normy sa z dupy i nawet producenci musza oszukiwac
    > aby wyolbrzymione ego ekooszolomow zaspakajac.

    Normy da się utrzymać, to cwaniactwo i chęć nachapania się kasy przez
    producentów doprowadziło do oszukiwania i TRUCIA ludzi. Ergo, bredzisz jak
    potłuczony, czemu dałeś upust już w pierwszym akapicie, reszty twoich
    wypocin nawet nie chce mi się komentować.

    --
    Pozdor
    Myjk